torsdag, november 07, 2013

Lady Marple




I fjor kom eg over ein del ullgarn på loppemarked, og kjøpte med meg fleire spolar for ein slikk og ingenting. Denne jakka er eit resultat av røvarkjøpet mitt. Jakka heiter Lady Marple, og det er eit av dei mest vellukka strikkeplagga eg har laga til meg sjølv. Passforma er perfekt, og garnet, som var litt stivt i utgangspunktet, har vorte mjukt og godt etter vask og nokre vekers bruk. Denne blir eg nøydd å strikke fleire av!

Jakka vart forresten av det billege slaget, rekna i kroner og øre. Garnet som gjekk med har kosta meg i underkant av 5 kroner! 

Ravelry-link til jakka mi her.

6 kommentarer:

  1. Nydelig jakke i en god blåfarge:-) Kan det være ull og silkegarn fra Garnstudio du har brukt?

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Nydelig farge også.

    SvarSlett
  3. Så fantastisk nydelig jakke!

    SvarSlett
  4. Elsker Lady Marple jakka og fargen du har valgt er klassisk og kan brukes i mange, mange år fremover. Kjempefin!

    SvarSlett
  5. SÅ kjekt at garnet kom til nytte:) Det ble en superlekker jakke.

    SvarSlett
  6. Nå har jeg sett på den jakka di så mange ganger at det tilslutt ble uungåelig: mønster kjøpt og nedlastet :))

    SvarSlett