onsdag, november 21, 2012

Edme



Ein del frukosttallerkenar i skapet vårt har sunge på siste vers ei stund. Glasuren på nokre av dei var så utsleten at enkelte familiemedlemmar nekta å legge brødskiva på dei fordi det då vart så ekkel knirkelyd! På tide å fornye seg litt, med andre ord. 

Vi har hatt Edme middagstallerkenar frå Wedgewood eit par år og vore svært fornøgd med dei, så eg bestemte meg for å kjøpe frukosttallerkenar frå dette servicet òg. I går kom dei i posten; 12 tallerkenar - og så ein frukostkopp til mor. ;) Ettervart vert det nok fleire koppar, men eg var usikker på størrelsen (0,3 l), og tok berre sjansen på å bestille ein kopp i første omgang. Det var igrunn greit, for sjølv om den passar fint som frukostkopp til meg sjølv, er den kanskje i største laget på kaffebordet. Trur eg heller vil gå for tekoppen 
(0,19 l), som har same fine fasong som frukostkoppen.

Sånn for ordens skuld; eg er ikkje sponsa, men anbefalar likevel gjerne glassoginterior.no dersom du er interessert i å kike nærare på Edme.

6 kommentarer:

  1. Så fine de koppene var!

    Har ikke vært på bloggen din før, så her må jeg se litt til:)

    SvarSlett
  2. Edme er et nydelig servise! Var med i vurderingen her da vi skulle ønske servise til bryllupet.

    Og den engelen i silkepapir under her var rett og slett helskjønn. Tar med tipset til søndagsskolen!

    Fin onsdag til deg!

    SvarSlett
  3. Godt valg !! Edme er hverdagsserviset her hjemme på 17nde året, og jeg blir aldri lei det :-) Jeg har tekoppen til kaffe og frokostkoppen til te. Jeg har også små espressokopper - og det er så praktisk å bytte rundt etter behov. Vi har også middagsserviset, så alt er i ett - og serviset lar seg lett kombinere med alle andre farger i tilbehør og servietter. Du kommer ikke til å angre :-))

    SvarSlett
  4. Jeg heter Elisabeth, er 36 år, og dette er første kommentaren min her. Er for tiden hjemme med prins nr 3,og tenker å følge med på litt forskjellige blogger fremover. Har ikke blogg selv, selv om jeg av og til kunne ønske meg det, men "miniblogger" på facebook istedet.


    SvarSlett