tysdag, oktober 16, 2012

Kanelkaffesesong...



Skal seie den var god, sesogens første kopp kanelkaffe (...fulgt av Kamille JUL, som eg gjerne kan anbefale)! Eg ser eg er litt tidlegare ute enn i fjor, men det var umogeleg å la vere å kjøpe med seg eit par posar då eg fekk anledning å gå innom Indiska i dag. 

Det har blitt meir som ein tradisjon for meg å kose meg med denne kaffien fram mot jul, og om nokre veker får den fylgje av pepperkaker; ekstra godt! 

Men pepperkakene må altså vente ei stund enno. Må nyte hausten ei stund til først.

9 kommentarer:

  1. Så herleg!!

    Syns eg kjenne lukta heilt hit (på jobb altså ;-), har ei lita bloggpause før neste møte..)

    Fortsatt fin veke til deg!

    SvarSlett
  2. Kanelkaffe har eg ikkje smakt. Kanksje eg må ta turen innom Indiska snart... Hauststemning opp mot jul er herleg.

    SvarSlett
  3. Ja kanskje på tide å kjøpe juleblader. Har sett julepynt i salg, men ikkje fått med meg juleblada enno :D

    Klem!

    SvarSlett
  4. kanelkaffe er godt
    men kor er indiska på dine trakter?
    i ålesund?
    der var jeg... i mars,var det vel,og vil så gjerne tilbake!!
    DEN vakre innflyvningen til byen og DE fjellene!!! ÅÅÅÅÅ :-)))
    en natt på hotell og buss til molde og venninnebesøk
    herlig tur
    fikk sett mye!


    god kveld til deg
    hilsen ingrid,uten blogg :-)

    SvarSlett
  5. Oj takk for tips!Nå skal det handles inn både kaffe ifra Indiska og Kamille jul.Forøvrig veldig fine og stemningsfulle bilder.:)

    SvarSlett
  6. Ingrid: Indiska i Ålesund (Moa) er næraste Indiska her, ja... :)

    SvarSlett
  7. Ååååå no frista du meg!! Mmmm det må eg kjøpe:))

    SvarSlett
  8. PS: takk for fine ord ang bilda mine,gjer meg så glad så glad! Synd du ikkje har fri onsdagar forresten..

    SvarSlett
  9. Så deilig :-) også så fin en kopp å ha teen i.
    Ønsker deg en deilig helg.

    SvarSlett