søndag, oktober 28, 2012

Huer til Haydom



Merete hadde strikka så fine huer til nyfødte som har bruk for litt ekstra varme, og eg fekk lyst til å bidra, eg òg. 

Så langt har eg strikka fem bittesmå huer etter dette mønsteret (den femte vart strikka etter at bileta var tatt), og eg satsar på å strikke litt fleire før eg sender dei avgarde til Haydom sjukehus i Tanzania. 

Vil du også vere med og strikke til desse små, enten huer eller andre klede og tepper, kan du finne meir informasjon her.

9 kommentarer:

  1. Så flott at du strikker til barn i tanzania! ❤

    Nyt dagen

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott prosjekt!
    Nydelig søndag til deg og gjengen din B-)

    SvarSlett
  3. så flott :)

    fin søndag til deg og dine.

    Henriette

    SvarSlett
  4. Så bra at du hjelper! Jeg har sjøl vært på Haydom, og jeg vet at varme klær kommer godt med:)

    SvarSlett
  5. ja det vil jeg være med på!
    (og tepper til Nepal, http://nepaltepper.blogspot.no/2010/09/info-om-nepalteppeprosjektet.html)

    jeg har tanter som har vært misjonærsykepleiere begge steder så det står mitt hjerte nært.
    og så er jeg jo mamma selv
    og jeg strikker mye


    ha en velsignet dag,du!

    beste hilsen ingrid

    SvarSlett
  6. Så fint, omtenksomt og nydelig.
    Du er god! :-)

    SvarSlett
  7. Det var ein god og fin ide. So bra dei får huer!

    Klem!

    SvarSlett
  8. For en fin idé! Og luene ser kjempefine og varme ut. Jeg har noe merino-restegarn jeg har lurt på hva jeg gjøre med, og dette er et perfekt lite prosjekt. Takk for tipset!

    SvarSlett
  9. Utrolig bra gjort!
    Som nybakt mor med all verdens privilegier og trygghet treffer slike gjerninger rett i hjertet! :)

    SvarSlett