tysdag, september 11, 2012

When inspiration strikes...




I går kveld sat eg nokså trøytt og sliten og bladde gjennom nokre bloggar, og var eigentleg klar for å finne senga snart. Men så kom eg over dette innlegget, og fekk akutt behov for å få meg eit svart/kvitt triangelmønstra bilete her heime! 

Jorid hadde sett eit triangelmønstra kjøkkenhandkle i glas og ramme (supersmart!), men man tager hva man haver, så eg vart sitjande med pensel og vassfargar og måle svarte trekantar medan resten av huset sov. Det gjeld å slå til og få gjort noko når inspirajsonen plutseleg er der! 

I dag var trekantbiletet mitt tørt, og eg plasserte det bak ei gamal loppisramme eg hadde ståande på hylla mi frå før. Ei billig og enkel, men likevel effektfull forandring.

9 kommentarer:

  1. Det ser brand godt ud - hvor er det et hyggeligt rum I har der :-)

    SvarSlett
  2. Så lekkert det ble og flink du er ikke minst. Aldri i verden om jeg hadde fått det til å se like jevnt og fint ut. Ja, enkelte ganger må man utnytte inspirasjonen når den er der ;)

    Håper du får en fortsatt fin tirsdag.

    Klem Therese

    SvarSlett
  3. Så fint det blei! Det er så kjekt med kjappe forandringar!
    Koselege bilder!!

    Klem

    SvarSlett
  4. KULT!!
    Og selvgjort er ofte velgjort:))

    SvarSlett
  5. Ser ut som ein miniquilt på avstand :o)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott! Så gøy at kreativiteten kunne slå ned sånn helt plutselig! Og enda bedre at du faktisk gjorde noe med det. Bildet ble lekkert!!

    SvarSlett
  7. Så stilig!! Godt det finnes inspirerende blogger. Du har en av dem!!!

    SvarSlett
  8. Tøft :-)
    Og så sjølvlaga då!!!

    SvarSlett