søndag, september 02, 2012

Slakk søndag ettermiddag


"Batterilading" pågår...

13 kommentarer:

  1. herlig, nyt resten av søndagen og.

    henriette

    SvarSlett
  2. Godt med batterilading.
    Du driver nå med noe nyttig likevel ser jeg.
    Flott strikketøy.
    Jeg sitter med beina på bordet og dataen på fanget.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Ser herleg ut. Sjølv har eg hatt ei heil helg med Yoga, slik roleg yoga..ingen bein i taket...og ladda batterie skikkeleg. So skal me nyta hausten :D

    Klem!

    SvarSlett
  4. Nokre gonger er lading det einaste rette :) God veke til deg!

    SvarSlett
  5. Trengs det også.. i blandt ;-)

    Ha flott veke!

    SvarSlett
  6. gloriously cozy!

    smiles.

    michele

    SvarSlett
  7. Man trenger å lade batteriene iblant, herlig bilde :-) Takk for koselig hilsen hos meg.

    Klem Hege

    SvarSlett
  8. Avslappende bilde- egentlig burde man fått strikkepinner og garn på blå resept;) Viktig å huske på at man trenger å lades både titt og ofte;)

    SvarSlett
  9. TAkk for de fine ordene du la igjen hos meg, venn.

    SvarSlett
  10. Lovely photo and lovely blog :)
    Carla xx

    SvarSlett