søndag, september 23, 2012

Berre fordi...



Eit lite søndagsinnlegg i bloggen sånn berre fordi...! Har ikkje den heilt store bloggelysta om dagen, men sleng ut eit par bilete her likevel. Strikketøy og kaffi er innan rekkevidde, eg ladar opp til ei ny veke igjen. 

Eg strikkar framleis på fanagenseren min, er igang med erme nummer to. Gler meg til å krype inn i den på kalde vinterdagar! Gler meg også til å starte på tusen andre strikkeprosjekt som står i kø i hovudet mitt, eg har mangt eg gjerne skulle ha strikka til både meg sjølv og ungane før vinteren kjem. Altså tar eg strikkepinnane fatt igjen! :)

Ha ein god søndagskveld - og ei god ny veke!

6 kommentarer:

  1. Hei Haust
    Skikkelig kaffekjerring jeg også! Så flink du er som er i gang med fanagenser nr. 2!
    Jeg har aldri fulgt et strikkemønster i hele mitt liv og er imponert over de som klarer det. Jeg har strikket mange gensere i mitt liv, men det er lenge siden nå.
    Herlig teater i innlegget under!
    Tusen takk for koselige ord om de nyoppussede stuene våres!
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. En flott fanagenser. Du er flink til å strikke.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Å hadde eg berre hatt tålamodet. Tusen strikkeprosjekt ligg strødd omkring. vert aldri ferdig! Og så er dei ikkje so fine og rette som dine, her er det både høgg og belegg :D Vakker gensar som krev litt av sin skapar!

    Klem og god veke!

    SvarSlett
  4. Would love for you to post in English too.

    SvarSlett
  5. love love LOVE the knitted something on the table!!!

    SvarSlett