onsdag, august 08, 2012

Prikkekopp



I dag har eg og eldsteguten vore på svinsetur til Ålesund. Vi gjekk trappene til Fjellstua, snuste inn sjølufta på Molja og åt pizza. Fint å ha med seg berre eitt barn på tur ein gong iblant! 

Eg var ein tur innom Husfliden òg, og der kjøpte eg meg ein prikkete Marimekkokopp eg har hatt lyst på ei god stund. Den er så FIN! Og etter ei testkøyring i ettermiddag, kan eg konstantere at den er like god å halde i og drikke av som den er fin å sjå på! 

No angrar eg berre på at eg ikkje kjøpte to... ;)

11 kommentarer:

  1. Ja, Marimekko har mye fint. Og jeg er også glad i hvit/svart kontrasten. kjøpte meg faktisk ganske like kopper fra Marimekko selv. Bare at de hadde striper istedendor prikker. De kan du se her :
    http://firehjerter.blogspot.no/2012/05/svart-og-hvitt.html

    Kos deg videre med koppen og det kommer sikkert snart en ny anledning til å kjøpe kopp nr. 2 :)

    SvarSlett
  2. Aaaahhhh, det evige problemet: hvor mange skal man ha?? Den kjenner jeg så alt for godt selv *lol* Koppen var knalltøff, jeg har kikka på den selv også faktisk. Synes marimekko har mye fint både når det gjelder farger og mønstre. Dette så ut som en koselig stund også, slike er gull verdt i hverdagen ;)

    Ha en fortsatt fin kveld og tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Fin!
    Det er sant, av og til er det fint å gjøre noe bare med èn Ü

    SvarSlett
  4. Koselig m svinsetur i byen.
    Og kjekt med ekstra tid til ein.
    Koppen var fiiiin.

    SvarSlett
  5. Hei Haust
    Det er verdens fineste kopp synes jeg og jeg har selv fått den i gave av ungene mine. Den er derfor bare "min" og jeg bruker den hver dag.
    Fin dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Hei igjen Haust
    Takk for hyggelig tilbakemelding om de malte gulvene. Jeg vet akkurat hvordan det er å gå og skule på eikegulv. Det var en lang bearbeidingsprosess av far i huset hi,hi) før gulvene nede ble malt. Nå synes han det er veldig fint men bekymrer seg over når de vil begynne å få sår og merker. Jeg er ikke så opptatt av det. Man skal da leve i huset sitt og litt slitasje kan jeg leve med.
    Glad ny uke til deg og Marimekko-koppen, ja den er og blir min favorittkopp her hjemme.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Marimekko er bare digg og prikker også :)

    SvarSlett
  8. Hei. Alltid kjekt å svinge innom den fine bloggen din :-)

    SvarSlett
  9. Hei på deg, så fin blogg du har! Kom over den i dag og nå har jeg faktisk lest meg gjennom hele. Legger meg til som følger! PS nydelig sofa du har! :)

    SvarSlett
  10. i'm sooooo happy to discover your beautiful blog! i look forward to catching up.

    hope you'll follow me back.

    smiles to you.

    your newest follower,

    michele
    http://hellolovelyinc.blogspot.com

    SvarSlett