tysdag, august 28, 2012

Overrasking



For nokre dagar sidan var vi innom Husfliden, der eg skulle kjøpe garn til nytt strikketøy. På veg gjennom butikken kunne eg naturligvis ikkje la vere å stoppe for å beundre fine koppar og fat frå Marimekko. Eg stod og heldt på koppen på biletet, men skrapa saman nok viljestyrke til å gå frå den. Eg manglar trass alt eigentleg ikkje koppar å drikke av, og enkelte her heime har vel nevnt at eg kanskje skulle hatt "koppevaksine"?! Men jammen var den fin, koppen! 

Dagen etter skulle eg rydde på plass ein vase på øvste hylle heime i kjøkkenskapet, og heldt nesten på å sleppe vasen i golvet. I skapet stod nemleg koppen eg hadde latt vere å kjøpe!! Snille husbonden hadde lurt seg innom Husfliden etter at vi gjekk der frå og kjøpte den som presang til meg. For ei finfin overrasking!

Tusen takk, kjære husbond! :)

15 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig gjort - nydelig og oppmerksom gest - og sikkert en veldig god husbond:) Og fin kopp, selvfølgelig!

    God kveld videre:)

    SvarSlett
  2. Så koselig da. Kjempesnill den mannen din.
    Jeg opplevde noe av det samme en gang.
    Hadde sett en kopp som jeg ikke syns jeg
    hadde råd til å kjøpe, men min kjære ringte å bestilte koppen til meg
    og så tok han meg med på kjøretur for å hente den ei ukes tid etter.
    Alltid koselig med slike overraskelser.
    Ønsker deg ei fortsatt herlig uke :)

    SvarSlett
  3. Ah..d va romantisk.Slike overraskelser betyr meir en en skulle tru:D

    SvarSlett
  4. Så koselig ♥
    Slike hverdagsoverraskelser er så romantisk, tjihi:)
    Fiiiin kopp!!

    SvarSlett
  5. Han er no ein snill kar den mannen din!
    Glimt i auge har han også, ser for meg kor kjekt han hadde det når han fekk glede deg!
    God natt!

    SvarSlett
  6. Utruleg fin kopp, og du må ha den snillaste husbonden:-)

    SvarSlett
  7. For en flott overraskele og for en flott husbond. Han har forstått det han.

    SvarSlett
  8. Slike menn liker vi!!!

    SvarSlett
  9. Heldiggrisen! Veldig fin kopp!

    SvarSlett
  10. Såå søtt av mannen - og koppen var flott!

    SvarSlett
  11. det er kjærlighet det :) Så koselig!

    SvarSlett
  12. For en snill mann du har. Hverdagslykke!!!

    SÅ glad jeg humpet innom bloggen din for her var det mye fin inspirasjon. Gleder meg til å følge deg videre :)

    GOD HELG!

    -Vigdis-

    SvarSlett