tirsdag, juli 03, 2012

Trampolinekamuflasje...



10 kommentarer:

  1. Det er den flotteste trampolingkamuflasjen jeg har sett.
    Lukter godt gjør den sikkert også.
    Riktig god dag til deg :)

    SvarSlett
  2. Vakkert nydelige bilder:)klem Eli :))

    SvarSlett
  3. Hurdalsrosa kan brukast til så mangt :D

    Klem!

    SvarSlett
  4. nydlige blomster :)

    henriette

    SvarSlett
  5. Finaste kamuflasjen som finst!

    Nyt sola :-)

    SvarSlett
  6. Vakrere klamuflasje tror jeg ikke jeg har sett. : ))
    Ha en deilig sommerdag og håper du tar deg en tur på trampolinen du og ; )

    klem fra meg

    SvarSlett
  7. Jeg kjenner jeg trenger hus med hage om noen år!

    SvarSlett
  8. Åh så fint det ble! Trampoliner er jo verdens styggeste, he he. Vi har gjemt vår bak huset. Men roser rundt var jo bare så lurt!!

    SvarSlett
  9. he he he her i hagen bruker vi gress... må innrømme at roser var penere. Sees på instragram :)

    SvarSlett
  10. Heilt, heilt nydeleg! <3 Og så så lur måte å få gjengen til å skjøne at dei ikkje må vere heilt villmann i trampolina. For kven vil vel havne på hovudet i ei rosebusk? ;)

    SvarSlett