måndag, juli 30, 2012

Tar du utfordringa?


For nokre dagar sidan kom eg over ei utfordring som eg har hengt meg på, og som eg har lyst til å dele med deg. Den amerikanske forfattaren Karen Kingsbury har laga ei gruppe på facebook som ho kallar "Karen Kingsbury New Testament Challenge". Utfordringa starta 15. juli, og dersom ein les eit kapittel kvar dag, har ein lest gjennom heile Det Nye Testamentet når ein kjem fram til påskedag. No oppdaga eg denne utfordringa nokre dagar etter at den var begynt, men eg les to kapittel kvar dag til eg er ajour.

Det er ikkje alltid så lett å få sett seg ned med Bibelen, men ei utfordring som denne kan vere ei fin hjelp til å kome igong med bibellesing. Og Kingsbury kommenterer kvart kapittel veldig fint inne på facebooksida, noko som kan vere nyttig når ein les ting som er vanskelege å forstå. Å bruke nokre minutt kvar dag på å lese Guds ord er i alle fall vel anvendt tid, for denne boka forandrar liv!


Leitar du fram Bibelen din og henger deg på du òg? Dersom du ikkje har Bibel, kan du til dømes kjøpe det her. Du kan også lese Bibelen gratis på telefonen ved å laste ned ein app her, eller lese på pc'en her.

God lesing!

7 kommentarer:

  1. Du verden, jeg visste ikke at det fantes bibelapper, genialt!
    Jeg vet ikke om jeg klarer utfordringa, men det hadde absolutt vært bra, skal sjekke dette ut, takk for fint tips :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk innlegg! Takk for frimodigheten din!

    SvarSlett
  3. Morsom utfordring du!
    Visste ikke at den kunne fås som app på telefonen.
    Men vet dessverre med meg selv at jeg ikke hadde joldt ut til påske...så jeg tar nok ikke denne utfordringa:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. HEI,

    så flott tips!!
    bra noen kommer med slike tips også.
    og kjempesmart å kunne lese Bibelen på mobilen. det må jeg fikse om mulig på min.
    god kveld til deg ,-)

    klem TOVE

    SvarSlett
  5. Takk for tips! Jeg har en Bibelapp på mobilen, men vil se om dine linker er litt bedre enn den jeg har. (Ikke at Bibelen er annerledes på dine linker, men ja, du skjønner... ;) )

    SvarSlett
  6. Flott utfordring! Ja, denne boka forvandler liv! Det er levende ord. :-)

    SvarSlett
  7. dette høyrtes ut som noko å vere med på! så greit å få ein omtale av det ein har lese...då må eg berre sjekke fb litt oftare ;)

    takk for at du deler, og takk for tips!

    SvarSlett