fredag, april 13, 2012

Restedessert


Ein av dagane denne veka laga eg ein dessert som er ein av favorittane mine, men som eg sjeldan kjem på å lage; appelsinris. No var det så lenge sidan sist eg hadde laga det at ungane faktisk aldri hadde smakt det. 

Desserten er laga av appelsinbitar blanda med kokt langkorna ris (finfint å bruke ein rest kokt ris etter middagen) og litt sukker, og blir servert med ein kremklatt til. (Eg veit at mange oppskrifter seier at alt skal blandast i ei skål, men eg synest det vert litt meir delikat når kremen blir servert ved sidan av, evt. lagvis med appelsinene/risen.)

Nam! 

7 kommentarer:

  1. Det lager vi alltid på skolekjøkkenet. Veldig godt!

    Ha en flott fredag!

    SvarSlett
  2. å, denne desserten hugsar eg frå heimkunnskapen! :) det er jo kjempegodt!

    ønsker deg ei herleg helg

    -klem

    SvarSlett
  3. Oj!
    Den hugsar eg også!

    Nam :-)

    klem

    SvarSlett
  4. Å, det går jeg ikke spist siden skolekjøkkenet på barneskolen! Jeg husker at det var veldig godt, så kanskje det bør bli dessert i løpet av helgen.

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Deilig og superkjapt når søtsuget kommer!

    SvarSlett
  6. Det er veldig godt. Jeg husker vi laget denne på skolekjøkkenet :)

    SvarSlett
  7. Har hørt om det før, men har aldri smakt det.
    Kanskje jeg må prøve den en gang.
    Ha en god søndag :)

    SvarSlett