torsdag, mars 08, 2012

På bordet...



På bordet stovebordet vårt ligg det stort sett alltid ei eller fleire bøker. Boka som ligg der no om dagen er Spilopper og stjerneskud, som eg fekk til jul av boknissen (...kven no det kan vere...hehe). Boka er ei skattkiste av oppskrifter, kreative idéar og inspirasjon til kvardag og fest, og er ei slik bok som eg stadig tar fram og finn noko nytt i. No når våren er i anmarsj, blar eg litt ekstra i kapittelet som omhandlar "forår" og påske, og eg blir verkeleg inspirert! Danske Sif Orellana, som har skrive boka, har gitt ut fleire bøker tidlegare. Eg likar alle saman, men eg trur dette er favoritten. 
Ei prima "coffee table book". 

Kva slags lesestoff har du på bordet ditt i dag? :)

8 kommentarer:

  1. Virker som ei veldig bra bok du har fått. Har ikke hørt om den før, må sjekke litt om den, ja. :)

    SvarSlett
  2. Her ligger dagens utgave av BT på bordet.. Sammen med lys, vaser, paraseth, tomt sjokoladepapir, et halvtomt glass med sugerør, litt reklame, fjernkontroller, halslinser og et tomt sjokoladepapir.... Veldig lett å se at her bor det sjuklinger! haha

    Du har litt finere ting på bordet ditt! ;)

    SvarSlett
  3. Høres spennende ut!
    Her ligger tingeling og ole brumm på bordet...

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Det der skulle du jo ikke sagt....jeg satt nemlig og vurderte for og imot i forrige uke...jeg har de to første bøkene i den "serien"...og jeg klarte å styre unna en bokbestilling....når du forteller at dette er favoritten, forandrer saken seg muligens.....jo, mest sannsynlig bestiller jeg boka. For de to første er kjempefine!
    Kan jeg spørre om hun beveger seg inn på supermat og slike ting i den siste boka, eller er det fortsatt mye hvetebakst og mat med stivelse?

    Fine bilder, as always =)
    K.

    SvarSlett
  5. Så spennande bok!

    På mitt bord ligg NOU 2012:1 Til barnas beste (ny lovgivning for barnehagene) på heile 400 A4 sider!!!
    Så har å studere framover :-)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Hm.. vi har inget soffbord, och middagsbordet är fullt av allt annat... men på mitt nattduksbord ligger många böcker. Just nu läser jag "Det skal mærkes at vi lever" av Andersen og Møllerhave. Helst filosofiska böcker och tre olika dagböcker, bedvid andaktsböckerna. Romaner läser jag ofta i ett sträck, så de blir inte liggande så länge :0)

    SvarSlett
  7. Her er det Murakami og Hustvedt. Prøver å finne tilbake til den store leselysten ;)

    SvarSlett
  8. den boka høyrdes kjekk ut...hjå meg er Englemakersken.. :D

    Klem og god sundag!

    SvarSlett