søndag, desember 04, 2011

Stjerner - og trekning i lotteriet mitt...


Som de ser; eg er igang med stjernebrettinga igjen. Så kjekt!!! Akkurat desse stjernene er laga av papir eg har mala med vassfargar. Stjernebrettingskunsten kan du til dømes lære her.

Så har eg hatt trekning i det lille blogglotteriet mitt. Pungen var det Karianne med bloggen Fra huset i svingen som vann, og bambistempelet vart vunne av Marie Elise (utan blogg). Tusen takk til alle som ville vere med, og gratulerer til vinnarane! :)

11 kommentarer:

  1. Heldige vinnerar!
    Og nydelege stjerner :-)
    Spennande neste laurdag? ;-)

    Adventsklem

    SvarSlett
  2. I mange år har jeg sagt at jeg skal lære meg og brette stjerner. Etter å ha sett dine tror jeg det er året for det i år. Nydelige!

    SvarSlett
  3. Å så artig :-D
    Nå gleder jeg meg til pakke i posten ;)
    Finner ikke noen mail adresse jeg kan sende adressen min til, men min mail er ihvertfall; marikanne_@hotmail.com

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Vakre!!

    Gratulerer til vinnerne!

    SvarSlett
  5. -og gratulerer til deg som vant i MIN trekning. Du ble trukket av en av guttene mine, som både sto for telling og trekning:) Gratulerer med 500 kroner i Gavekort hos Fru Rosa, send meg en epost med adressen din, og så videreformidler jeg beskjed!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer til vinnerne!!!

    SvarSlett
  7. Deilige desemberbilder.
    Inspirerende med betong-støping.
    Kanskje man skulle prøve det?.....takk for tips.

    stjernebretting, ja....det har jeg ikke gjort i år. Frister å kjøpe ferdige strimler...ble knallfint med vannfarger og 100 prosent egen vri! =)

    SvarSlett
  8. Turkisgrønne stjerner <3. Jeg hadde noen forsøk på å brette slike tyske stjerner for et par år side - og selv om jeg anser meg som både fingernem og problemløsende måtte jeg gi tapt. MEN - det var med en todimensjonal oppskrift. Kanskje det går bedre med You Tube? Kommer stjerneånden over meg skal jeg sannelig prøve igjen. Klemklem

    SvarSlett
  9. Veldig fine stjerner <3 Og gratulerer til vinnerne! Moro :)
    -God tirsdag til deg-

    SvarSlett
  10. Så heldige..
    men ser du også er heldig, det er deg vel undt!!

    -god kveld i stua-

    SvarSlett
  11. Hei
    Så koselig du har det her inne. j<eg legger meg til som følger. Klem Å

    SvarSlett