tirsdag, desember 13, 2011

Lucia



7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!

    Ha en fortsatt fin kveld. :)

    SvarSlett
  3. Skjønneste Luciabildene ;)

    Her var vi ute av dørene med lille Lucia i otta, og blitzbilder havner ikke i bloggen, hehe ;) Boller har jeg heller ikke bakt, bakte på søndag, til bursdagsfest, og idag fikk vi servert i barnehagen, så da hvilte jeg heller på mine (jule)laurbær ;)

    Koser meg med dine bilder isteden ;)

    Håper du har en flott førjulstid, jeg har for lite tid til blogging for tiden, men er innom deg vet du ;)

    SvarSlett
  4. Så fint med hvit holder til lucia-lysene! Finner bare rød, jeg... Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?

    SvarSlett
  5. Herlige bilder!
    Håper Lucia dagen har vært fin for dere...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Herlig!
    Skjønne bilder!

    Klem beate

    SvarSlett
  7. Nydeleg!

    Fortsatt god Adventstid :-)

    SvarSlett