fredag, desember 30, 2011

Ah...



Nye bøker i julepresang + ny sofa = bra match!

20 kommentarer:

  1. Rålekker sofa....
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Å for en fin sofa...akkurat slik jeg liker også:))) Og med nye bøker så er det vel duket for mange kosestunder oppi den også:)))
    Riktig Godt Nytt År!!!
    tove:)

    SvarSlett
  3. Den sofaen er berre kjempefin! Innbyr til å kosa seg i. Ser ut som du kan kosa deg ei stund med den kjekke haugen med bøker....

    Alt godt for det nye året til deg! Vil stikka innom jevnleg i 2012 også, sidan du er blandt dei eg likar best å dra på kveldsbesøk til....

    Marian

    SvarSlett
  4. PERFEKTE gaver;))

    Riktig godt nytt år!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  5. Nydelig... gratulerer med ny, fin sofa ;)
    Bildet ditt er så deilig at jeg slettes ikke behøver pakke bort julepynten før tidligst søndag hi, hi.
    Ett godt 2012 ønskes deg og dine!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Herlig! Kos deg. Godt nytt år!

    SvarSlett
  7. fiiiin sofa!
    eg har og vurdert ein slik :)

    eg vil ønske deg og dine alt det beste for det nye året. og eg ser fram til eit nytt bloggår med deg :)

    -klem

    SvarSlett
  8. Bøker er noe av det kjekkeste å få! Og så fin sofa!

    Tusen takk for et supert bloggeår. Gleder meg til å følge deg videre i 2012:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Nydeleg sofa (gratulerer!) og samansetning med gammal skammel. Eg takkar deg for fredelege og stemningsskapande innlegg og vel komponerte bilete i 2011, og gler meg til fleire av sorten i 2012. Ha ei fin nyttårsfeiring og det beste for neste år.

    SvarSlett
  10. Vil ynskje deg eit riktig godt nytt år, måtte det ta med seg mange nye gleder! Nydeleg sofa...

    Klem

    SvarSlett
  11. Ønsker deg et riktig godt nytt år. Gratulerer med ny sofa- den passet perfekt inn hos deg;) Håper du får mange gode stunder i den med nye bøker;)

    SvarSlett
  12. Anonym7:37 a.m.

    Liker :)
    Kos deg med bøkene i sofakroken!
    Godt nytt år.

    Klem E

    SvarSlett
  13. Godt nyttår og gratulerer med ny flott sofa!!!! Lekker!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Enig, det var en fin match, og jul er kjekt:)
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  15. Godt nyttår! Det er så fint å fortsatt kunne følge bloggen din. Gleder meg til et nytt bloggår Ü
    Utrolig fin sofa forresten. Og bøker er en fin julegave både å gi og få Ü

    SvarSlett
  16. Oi,
    for et koselig bilde! Herlig ny sofa, som det ser godt ut å krype opp i*smile*

    ..og strikkingen under her, ser ut til å bli kjempe fin!*smile*

    Takker forresten for kjempe hyggelig kommentar inne hos meg! Jeg blir glad*smile*

    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. For ein nydeleg sofa!!!!! :) Takk for alle kjekke kommentarar hjå meg i året som gjekk. og alle dei flotte bilda du har vist oss!!
    Ynskjer deg eit litt forseinka, men likavel velsigna, godt nytt år!

    Klem!

    SvarSlett
  18. Herleg sofa!
    Og kjekt med bøker :-)

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  19. Så flott med bøker i julegave, det har jeg også fått! Vintermørket er jo en ren invitasjon til å sette seg ned i en behagelig sofa og lese masse - kos deg! Godt nytt år!

    SvarSlett