torsdag, november 10, 2011

Litt nytt på ein torsdag


Svibelsesongen er i gong! Hipp hurra! Dei stod der på matbutikken og ropte på meg, og eg kunne ikkje gå forbi!

Ser du den nye puta mi, forresten? Eg brukte ei ledig stund her eine dagen og sydde eit nytt putetrekk. Fint med litt nytt i sofakroken til vintersesongen. No blir det snart meir fornying, for vi har bestilt oss ny sofa. Ein som både er fin å sjå på, og god å sitje i.
(Hipp hurra ein gong til!)
Håper dei greier å levere den før jul!

 I mellomtida skal eg nyte sviblane mine, og dagen.

7 kommentarer:

  1. Har du sydd det putetrekket sjølv? Du er FLINK! Knallstilig mønster! :)

    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  2. Har sett etter de i butikken,men ikke funnet ennå...flott pute..
    ha en fin dag

    SvarSlett
  3. å, har dei kome no!? då er det nok ikkje lenge før ein er i hus ;)

    ønsker deg ein fin dag

    -klem

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig bilde! Flott med de små sviblene, lysglassene og brettet. Alt var så fint sammensatt. :)

    SvarSlett
  5. Anonym1:03 p.m.

    Svibler er fantastisk! Nydelige å se på, og dufter deilig. Grattis med ny sofa - gleder meg til å se!

    Hilsen Penelene

    SvarSlett
  6. Koselig stemning hos deg, som alltid! Spennende med ny sofa!

    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett
  7. Hvor ser det hyggeligt ud :-) Får helt lyst til tage hjem til tidlig fyraftens kaffepause :-)

    SvarSlett