mandag, november 21, 2011

I dag...



...heklar eg ulne juletre. Oppskrifta fann eg her.

15 kommentarer:

  1. I love you blog...the pictures are so fresh!

    Cute cup...love the moomins!x

    SvarSlett
  2. Takk for tipset. Disse fikk jeg også lyst til å prøve. Ikke noe er som julerelatert håndarbeid i mørke november :-))

    SvarSlett
  3. akk, så søte! ♥ kreative deg! :)

    ja, du må nok prøva kladdkaksmuffinsane - supernam!

    ønskjer det ein fin måndasgkveld og :*

    SvarSlett
  4. De var kjempefine!
    Sånne skal jeg jammen hekle jeg også :) Må bare bli ferdig med de planlagte julegavene først :)

    SvarSlett
  5. Så fine de blir da...
    Ja, disse likte jeg veldig godt :)
    Flink du er.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Så fint det blei!
    Kreativ du er, og flink!
    Håper du får ein fin mandagskveld!
    Klem Helene

    SvarSlett
  7. Oi, det så litt moro ut! Takk for link!

    SvarSlett
  8. Jeg elsker garnbilder. Og mummikopp-bilder ;)

    Jeg strikket "trekk" til lyslykt (aka syltetøyglass) i går, etter å ha sett firehundreogsekstifem andre bloggere gjøre det, hihi. Nå ble det lilla adventslyslykt her - og enda en er under produksjon. Deilig med sånt som blir ferdig fort! Likte juletrærne dine også!

    :)

    SvarSlett
  9. Så flink du er:) Liker mummikrusa dine kjempegodt:)))

    SvarSlett
  10. Kjempefint - og herlig kopp - en slik har far i huset her også:)

    God kveld fra Bente.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for den fantstiske idèen! Såå fine dei vart! No fekk eg veldig lyst å prøve....

    Ha ein flott dag! Klem til deg...

    SvarSlett
  12. Herleg!!! Gledar meg til å sjå ferdig resultat :) Diger god klem frå Linda

    SvarSlett
  13. Du inspirerar heile tida. Sjølv strikkar eg hals...:) Kor eg les i bloggverda so sit det damer og strikkar...etter inspirasjon frå...Haust :)

    Klem!

    SvarSlett
  14. Anonym9:55 a.m.

    hei
    Du er nevt i det nyeste "123..." bladet.
    gratulerer med omtale

    SvarSlett
  15. Å, hvor søt. Jeg elsker Mummins!

    Hilsener fra Munich
    Nicole ;)

    SvarSlett