fredag, november 25, 2011

Blogglotteri


Har du lyst på ein liten førjulspresang i posten? Eg har kjøpt eit par ting på Etsy, som eg har lyst til å gi til to av dykk som er innom bloggen min.


Den første premien er dette nydelege lille bambistempelet som er laga av Craftpudding, som også har designa den fine Haust-logoen min. Stempelet er sjølvsagt ubrukt, prøvetrykket du ser på biletet har eg laga med mitt eige bambistempel. Eg måtte då ha eit sjølv og, hehe! Eg sender også med ei lita stempelpute, slik at vinnaren kan setje igong med stempling av til/frå-lappar og anna kjekt med ein gong. :)
Håper forresten at Craftpudding åpnar Etsybutikken sin igjen snart, den ser ut til å ha vore stengt ei tid...


Premie nummer to er denne fine pungen, kjøpt hos Bagitarian. Den kan sikkert brukast som ei litt stor lommebok eller ein liten sminkepung.

Alt du må gjere for å vere med i lotteriet mitt, er å legge att ein kommentar under dette innlegget. Dersom du ikkje har eigen blogg, må du legge att e-postadressa di, slik at eg når tak i deg om du skulle vinne.
Eg trekk vinnarane søndag 4. desember. 
Lukke til! :)

87 kommentarer:

  1. spennende..! Prøver meg jeg, flotte premier :) ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Guri så nydelege premiar! :) eg vil gjerne vera med i dette lotteriet ♥

    klem Lina

    SvarSlett
  3. Så fine ting du skal gje vekk! Vil gjerne være med på lotteriet ditt :) God adventstid!

    SvarSlett
  4. For noen koselige gaver du gir bort! Stempelet var veldig søtt:)
    Jeg er såklart med.
    Ha en nydelig helg!

    Klem Ingrid

    SvarSlett
  5. Det vil jeg jo såklart være med på! Nydelige ting. Spennende :-)
    Fin helg til deg! Klem

    SvarSlett
  6. Å, så søte gaver! Jeg blir veldig gjerne med på trekning. :)

    Det første bildet ditt var forresten utrolig fint!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  7. Slenger meg på! Søte premier i en veldig vakker blogg! :)

    SvarSlett
  8. For noen nydelige gaver du gir bort. Jeg er her for første gang, trykket meg viaviavia - men jeg kommer garantert tilbake igjen. Er naturligvis med på lotteri, det var bare verdenssøteste bambi ;)

    God helg!

    Anette

    SvarSlett
  9. ååå!
    Snille deg :)

    Jeg vil så klart være med!!
    Super skjønt stempel!!

    ha en kjempe fin helg vennen!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  10. Skjønne gaver som jeg så klart har lyst å vinne! :)

    Ha en god helg og en fin første søndag i advent!

    SvarSlett
  11. Så fine ting!! Jeg er med. God adventshelg til deg og dine!!

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne være med!
    Ønsker deg en nydelig helg.
    Klem ifra meg

    SvarSlett
  13. Koselig blogg og koselig premier! Ser for meg bambi på hjemmelagde pakke lapper:) Jeg vil selvsagt være med i trekningen! Hilsen fra Camilla

    cekeberg@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Klart eg vil bli med!! Bambistempelet var jo knuseherlig! :) Ønsker deg ei super helg!
    Klem helene

    PS. Me har juleutfordring på gong: Vis oss din adventsstake, hiv deg gjerne med :)

    SvarSlett
  15. så snill du er,
    eg blir gjerne med :)

    fin helg til deg

    -klem

    SvarSlett
  16. Vilka ljuvliga vinster! Wow, måste gå in och kika på deras etsy shops!
    Önskar dig en fin fredag!
    Kram Malin

    SvarSlett
  17. Takk for koselig blogg og inspirerende lesning! Jeg vil gjerne være med i blogglotteriet ditt.

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  18. Åh, det var noen veldig søte premier! Vil gjerne være med på lotteri!
    Ønsker deg og dine en god helg :)

    SvarSlett
  19. Hoppas på tur!
    sofia@meandmyhome.se

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med.
    God helg!

    SvarSlett
  21. Så koselig! Vil gjerne være med på trekningen din.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  22. Eg også tek eit lodd!

    God helg :-)

    SvarSlett
  23. Flotte premier. Jeg er med i trekning.

    SvarSlett
  24. Anonym8:24 p.m.

    Eg tek eit lodd! Du har ein nydeleg blogg!!!
    Ingjerd (bja-my@online.no)

    SvarSlett
  25. Kjempefine premier! Jeg elsker etsy, men det kan fort bli dyrt å surfe rundt der inne noen timer ;-) Masse fint!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  26. Så hyggelig med adventslotteri, også så søte, fine premier:)) Jeg vil gjerne være med:) Ha en fin adventshelg!

    SvarSlett
  27. Juhu, flotte ting!
    Gledelig helg!

    SvarSlett
  28. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Å, vil gjerne være med på dette:) Fiiiine!!
    Og ta gjerne turen innom gi-borten min også om du vil:)

    SvarSlett
  30. Så søte premier :-D
    Jeg blir gjerne med!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  31. Så söta små ting! Bambin liker jag, trist att den butikken är stängd. Satser alltså på flax här inne hos dig! :-)

    Håper du har en riktigt fin helg!

    SvarSlett
  32. Oj, det stempelet var bare nydelig. Satser på at det havner hos meg. :-)

    SvarSlett
  33. For et skjønt stempel :) Prøver gjerne lykken jeg.

    klem Jane

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne være med på lotteri :) Nydelige små gaver du har funnet :)

    Takk for strikkeinspirasjon. Det ble en hals på meg også - god og varm.

    Hilsen Moccamamma :)

    SvarSlett
  35. Jeg er gjerne med og krysser fingrene litt ekstra siden du trekker på bursdagen min!

    Nyt helgen!

    Klem

    SvarSlett
  36. HanneBV8:50 p.m.

    Flotte saker, og fin blogg:)

    SvarSlett
  37. For nokre fine premiar!
    Eg vil gjerne vere med :)

    Ha ei god helg!

    Klem

    SvarSlett
  38. Jeg prøver lykken! :)
    ingridh(alfakrøll)loqal.no

    SvarSlett
  39. Bambi stemplet var bare så søtt! Blir gjerne med :)

    SvarSlett
  40. Anonym1:32 a.m.

    Ååå, så søte giveaways!

    Postkassa mi står på gløtt, smil...

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Tor Erik10:22 a.m.

    Har ei tante som har scrapping som sin store hobby! Hadde vært artig å kunne gi henne stemplet eller pungen som inspirasjon til kommende scrapping-forsøk!

    Ha en fin dag!

    teb12(alfakrøll)live.no

    SvarSlett
  42. Jeg vil være med :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  43. ‎..¸,o¤°“°¤o,
    …(….◕¸¸◕.)
    oOO—`*´—OOo Tittei - tell med meg!
    Kos dere og nyt adventstiden!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  44. Monica Karin4:56 p.m.

    ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღ Jeg blir gjerne med.
    Ha en kjempe fin førjulstid
    canim-monica@hotmail.com ღ
    ✿¸ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿

    SvarSlett
  45. Cathrine9:45 p.m.

    Jeg er med! 1 lodd på meg :)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Hei! Søte premier du gir bort! Jeg trekker ett lodd og krysser fingre. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  47. oi så koslig:-) blir gjerne med på trekning jeg:)

    *Randi*

    Rggjestad@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Anonym2:15 a.m.

    Så søte premier!
    Jeg blir med, 1 lodd :)

    Ha en fin adventstid!

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Så fine ting du gir bort. Blir gjerne med på dette.
    Ønsker deg ei herlig adventsuke :)

    SvarSlett
  50. Like nydelege gåver som alt anna her inne hjå deg. Kastar meg på med Donald Duck-flaksen min :)

    Klem!

    SvarSlett
  51. Anonym8:47 a.m.

    For noen fine premier :)
    Jeg vil gjerne være med!

    Stine Marie

    SvarSlett
  52. Anonym9:55 a.m.

    Du er jo den første bloggen jeg titter innom hver dag.. så her må jeg prøve lykken og håper den står meg bi....
    ha en fin uke,-
    J-99711558

    SvarSlett
  53. Klart jeg vil være med på denne fine give awayen din :)
    Håper jeg har vinnerlykke...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  54. Jeg vil gjerne prøve lykken! Skjønne premier!

    Lise

    SvarSlett
  55. Så koselig å titte innom deg...her er det alltid så stemning og en deilig rosom trengs i travel hverdag...takk...
    skjønne små premier....

    Marit
    marchrsto@gmail.com

    SvarSlett
  56. Så herlige gaver! Jeg vil gjerne være med Ü

    SvarSlett
  57. Kjempefine premiar! Dette må eg vere med på:)
    Kryssar fingrane!

    SvarSlett
  58. Herlige premier!! Jeg er med! Krysser alt som krysses kan !

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Jeg å er med :) Nydelige premier! Den pungen var jo så søt da.

    SvarSlett
  60. Tjohooooo! Ja takk, jeg trekker gjerne et blogg-lodd hos deg.
    Du er en kilde til inspirasjon-alltid!
    Takk.
    Kathrin.

    SvarSlett
  61. Koselige premie! Jeg vil gjerne delta!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg vil gjerne være med, og jeg vil gjerne være med i følgergjengen din. :))

    SvarSlett
  63. Dette er eg med på!!! Koselig!!!

    SvarSlett
  64. Anonym7:19 p.m.

    Kjempefint stempel,det har jeg lyst på!
    Hilsen Anita (awgothesen(at)gmail.com)

    SvarSlett
  65. Så søte premier :) Jeg lar ikke sjansen gå fra meg!

    SvarSlett
  66. Anonym7:21 p.m.

    Jeg vil være med:) Ønsker meg veldig det bambistempelet, det var så utrolig søtt.

    E :)

    SvarSlett
  67. Anonym7:54 p.m.

    Hei,

    Fin blogg du har (første besøk).

    Blir mer enn gjerne med, elsker premiene dine <3

    Lykke til alle sammen!

    Klem xoxo

    E-post: xwyy123@yahoo.com

    SvarSlett
  68. Stempelet var nydelig, og kunne godt flyttet inn hos meg:) Synd at butikken hennes er stengt, kunne godt tenkt meg et personlig stempel, jeg også. Pungen var forresten også kjempefin!
    Ønsker deg en fin uke! Klem fra Borghild:)

    SvarSlett
  69. Eg vil gjerne ha lodd hos deg :)
    Supersøte gaver :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  70. Melder meg selvsagt på i blogglotteriet ;)

    SvarSlett
  71. Vil gjerne ha eit lodd hos deg,ja.

    Marian

    SvarSlett
  72. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Ja, klart jeg er med!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Jeg har veldig lyst til å bli med!!
    Du har en skjønn blogg!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  75. Kjempesøtt :D jeg er med :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  76. Åh, her vil eg også vere med! :) Takk for skjønn blogg!! Klem

    SvarSlett
  77. Blir gjerne med i lotteriet ditt! Søte premier og flott blogg:-)

    SvarSlett
  78. Eg vil òg gjerne vera med i lotteriet ditt..sjønne premiar :)

    SvarSlett
  79. Hei.
    Elsker stempelet!

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  80. Så fine premier! Krysser fingrene..

    SvarSlett
  81. helene7:08 a.m.

    fin blogg foresten=) fine klare farger=) og veldig fine ting du hadde kjøpt=) bambi stemplett og den fine pengepungen. sett igjennom bloggen din, flere ting man kan kjøpe, veldig fine, ble litt interisert selv om jeg skjeldent kjøpe slike ting. om jeg hadde hvert heldig og vunnet, hadde 2 andre hvert enda heldigere, nemmelig mine små døtre, stemplet mange fine kort og putte fine ting i pungen. har mye mer glede av å gi bort og se gleden av at det blir brukt=)snilt av deg å dele ut det du har kjøpt, til en av oss fra bloggen=)ikke mange som hadde gjort=) så Jeg vil gjerne være med i blogglotteriet ditt=) sirwana_90@hotmail.com.
    ha en riktig god jul og nyttår=)
    og til dere alle som leser denne kommentaren!=)

    SvarSlett
  82. Anonym3:22 p.m.

    Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen!
    Synes stempelet var utrolig fint!:)
    Hilsen Elisabeth
    (elisabeth.wiik@me.com)

    SvarSlett
  83. Anonym9:14 p.m.

    Hei! Hei!

    Jeg ønsker å delta på denne trekningen.
    Så nydelige premier!

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  84. slenger meg med :)

    SvarSlett
  85. Blir med på trekning!

    Den pungen var kjempe-artig.

    God jul!

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett