tirsdag, oktober 11, 2011

Vottar med granbar



Det kan kanskje synest som om bloggen min har blitt ein rein strikkeblogg, og det var eigentleg ikkje meininga. Men eg er inne i ein skikkeleg strikkestim om dagen, og då vert det berre slik. ;)
No er det granbarvottane mine som er ferdige. Som eg fortalde tidlegare, er dei strikka etter mønster frå Selbuvotten. Eg likar mønsteret godt, og er forsåvidt fornøgd med vottane, men eg merka at det var mykje vanskelegare å få eit jamt resultat med Hifa 2 enn med tjukkare og glattare garn, som eg har vore van med å strikke selbuvottar i tidlegare. Litt irriterande, men det vil kanskje bli mindre synleg når vottane kjem i bruk og tovar seg litt? Dei vert i alle fall gode og varme til vinteren.

Tips for ekstra varme: Putt eit hanskepar inn i selbuvottane, så bles ikkje vinden så lett gjennom dei.

24 kommentarer:

  1. Jeg digger strikkeinnleggene dine, så det er veldig greit, ja :-)

    Nydelige votter. Jeg har "hjertet" dem på Ravelry.

    God kveld videre til deg.

    SvarSlett
  2. Å, du er SÅ flink...
    Nydelige votter og bilder.
    Nå kan snøen bare komme ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Stemningsfulle bilder og flotte vottar! Kjekt å strikke no på hausten, eg held sjølv på med ei jakke til Aksel og mange ting som eg gledar meg til å begynne på.

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  4. FINE! :) både i form og mønster. Synes det er noe fint og nostalgisk over selbuvottene. Herlig med strikkeinspirasjon, så det gjør meg ingen ting ;)

    ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  5. flotte votter :) de blir nok gode. Og litt bruk vil nok jevne det ut:) flotte gensere under her også, skikkelig glad gensere:) ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  6. Du er så flink til å lage stemningsbilder!
    mye flott strikk!
    klem

    SvarSlett
  7. Digger bildene og vottene var flotte!! Litt strikkeblogg er bare koselig:) Klem til deg.

    SvarSlett
  8. Som strikkeblogger kan jeg jkke sette meg inn i hva -for mye strikkeblogging er for noe ;)

    SvarSlett
  9. Hei hei! For en nydelig blogg du har! Kjempefint stemningsbilde! Legger meg til som følger.

    Ha en fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. did you make them ...they look wonderful

    SvarSlett
  11. Å du er SÅ flinke!!

    klem

    SvarSlett
  12. dei er berre så fine! og stemningsfulle bilder av dei :)

    eg er og i strikkemodus om dagen, og merkar at då blir det mindre blogging. her har det gått i julekuler, men no treng eg ein pause frå det :)

    håpar dagen er fin

    -klem

    SvarSlett
  13. Flotte bilder og nydelig strikk!! Klart du må vise fram det flotte du lager!! Jeg liker iallefall det!!!
    Ha en flott høstdag!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  14. Kjempefine er de :)
    Og tuuusen tak for din fine hilsen og den flotte sangen <3
    klem m

    SvarSlett
  15. Jeg elsker bloggen din å det tror jeg du vet! Du har de mest inspirerende prosjekt ever! Dessuten, er alt så fint laget hos deg og det syns jeg mye om! Herlig å fölge deg.

    SvarSlett
  16. Kjempefine votter. Syns votter strikka i hifa2 eller pt2 blir litt ujevne, men det jevner seg ut når de er brukt en stund.

    SvarSlett
  17. Helt greit med strikkeblogg!:0) Det är oavsett helt underbara foton här hos dig! Och jag blir inte så lätt smittad av stick-febern. Nästan immun på den fronten..

    SvarSlett
  18. Mmmm, herlige votter og stemningsfullt bilde:) I like!!!:) Og så mange herlige strikkeprosjekter du har, veldig kjekt med litt inspirasjon på den fronten!:) Finfin uke til deg også!!!

    SvarSlett
  19. det er noe med høsten og strikkelyst Ü
    jeg har jo ikke strikket særlig mye på flere år (selv om jeg har heklet), men plutselig er det masse jeg har lyst å strikke. da er det bare å smi ivei Ü
    nydelige votter, og flotte bilder.

    PS. har ikke noe imot at bloggen din er strikkeblogg for ei stund!

    SvarSlett
  20. Det gjør jo ikkenoe med så mange fine strikkebilder her inne! Det er så gøy å se. For du er så dyktig. Vottene ble helt herlige!

    SvarSlett
  21. Nydelige votter! Tror nok de vil bli jevnere etter hvert. Dette er vel et garn som tover seg litt, og da blir jo vottene nesten vindtette i tillegg!

    Hilsen
    Line

    SvarSlett
  22. Nydelige votter og herlige høstbilder som traff meg midt i hjertet!

    SvarSlett
  23. Fantastisk flotte vottar! Skikkeleg fine og stemningsfulle bilete...fekk litt julestemning...deilig!

    Kos deg i helga! Klem

    SvarSlett
  24. your home always looks so cozy
    enjot the weekend

    SvarSlett