søndag, september 25, 2011

Svelesøndag med strikk...



I dag strikkar eg på denne.
Ravelry-link

8 kommentarer:

  1. GRATULERER med overstått bursdag :)
    Nydelig farge på det strikketøyet...
    Veldig Haust må en vel kalle det ;)
    Og de lappene så VELDIG gode ut!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Å sveler, så herleg!
    Den fargen er ein flott farge til deg :-)

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    Nå fikk jeg VELDIG lyst på sveler...det må lages til uken ;)
    Den halsen var superfin, flott at du la ut link til oppskrift. Datteren i huset ønsker seg en sånn. Nydelig farge du har valgt.
    Fin søndagskveld til deg.
    Klæm

    SvarSlett
  4. Jeg har kulturmelk i kjøleskapet og mamma på besøk, så skal be om sveler en dag ;) mammas sveler er de beste ;) blir aldri like bra når jeg lager det selv. Men deeeeiligt er det!

    Bildene dine er så herlige og stemningen, akk akk akk deilig!!

    Skulle ønske jeg kunne strikke, ser så koseligt ut!

    Silje ;)

    SvarSlett
  5. Anonym9:16 p.m.

    Så koselig det hørtes ut da ! :) Søndager er herlige. God mat, pyjamas, mer søvn og kanskje litt sying eller strikk. Jeg broderte litt i dag..


    Aina - Modern Country

    SvarSlett
  6. Min o store strikkeinspirator. Får så ofte lyst å strikke når jeg er her inne. Du lager så mange nydelige ting - i de lekreste farger :)

    Og sveler har jeg dilla på om dagen. Hadde ikke spist det på noen år, men så fant jeg plutselig takka mi ;) NAM!

    Ønsker deg en riktig god ukestart!
    klem

    SvarSlett
  7. Helt nydelig farge, skikkelig høststemning inne hos deg! God søndagskveld :)

    SvarSlett
  8. Svele og strikk på en søndag høres ut som en perfekt kombinasjon...

    SvarSlett