tirsdag, september 13, 2011

Regnbogestrikk

Kjekt å sitje med ein regnboge mellom hendene ein regnvåt ettermiddag! Eg har drege fram att regnbogegarnet mitt igjen, og i kombinasjon med lys grå nøstebarnull skal det bli ein lett og lun ullgenser til Storebror. Dette er strikk som er nesten umogeleg å leggje frå seg; det er så spanande å sjå fargeskifta vekse fram. Må liksom berre strikke eeei stripe til...og så ei til...og ei til. :)

Vil du sjå tunikaen eg har strikka av dette garnet tidlegare, finn du den her.

No må eg berre strikke ei stripe til...

11 kommentarer:

  1. Nydelege fargar..
    Forstår godt den der med å berre skulle..
    Sa det Albert Åberg også :-)

    SvarSlett
  2. Høres veldig spennende ut å strikke med:) har ikke sett dette garnet før.. :)

    SvarSlett
  3. love your rainbow wool

    SvarSlett
  4. Ordentlig bli-glad-av-garn. Jeg trengte det i dag.

    SvarSlett
  5. Å du smette kor fint eit bilde...og strikk!

    Klem!

    SvarSlett
  6. Så morsomt garn! Fint å gjøre noe hyggelig inne når det bare regner ute :) Jeg har sydd en pute i dag (!), endelig kom tiltaket til meg!

    SvarSlett
  7. Ser kjempelekkert ut!!! Kjenner at det er lenge siden jeg har strikka nå... Skal finne meg en fin oppskrift i høst tror jeg. Mamma kommer på besøk i høstferien, så da har jeg jo en gratis strikkeguide i huset. :) Ha en deilig kveld!

    SvarSlett
  8. Strabello! Complimenti.

    SvarSlett
  9. Det blir en flott genser! Og den regnbuetunikaen var kjempefin! Kauni er et flott garn, og finnes i flere fargesammensetninger:-) Noe for enhver smak der altså.

    SvarSlett
  10. Eg diggar bloggen din! Det er så mykje inspirerandes her inne!! Utifrå bilda dine verkar det som du har slik ein fredfull heim! Heilt spesiell stemning over bilda dine! Takk for at du delar det med oss!

    SvarSlett
  11. Det var kjempefint! Jeg fikket nøste med sånn kauni-garn fra svigermor, men syntes det var så regnbuete at jeg leverte det tilbake. Sammen med grått ble det jo bare lekkertsmekkert!