lørdag, september 10, 2011

Høgt i det blå...








Vi har hatt stillas på huset ei tid no, og eg har hittil takka pent nei til tilbod om å kome opp for og sjå på utsikta. Eg likar meg eigentleg best på bakken. Men kva skal ein gjere, når mannen står der ute har bruk for hjelp oppe under mønet? Då er det berre å ta seg saman og klatre opp. Og når eg berre fekk tenkt meg opp, så syntest eg faktisk at det var nokså fint der oppe. Der var både frisk haustluft, blå himmel og prima utsikt utover fjord og fjell. 
Og til dei nye vindauga våre, som eg forøvrig er svært fornøgd med!

Men det skal seiast at var det godt å plante føtene trygt på bakken igjen etterpå. 

7 kommentarer:

  1. Så kjekt med nye vindu!gjer seg d altså:D

    SvarSlett
  2. Vi trenger noen utfordringer iblant - godt du tok med deg kameraet!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  3. Spennande å sjå alt frå litt høgare oppe :-)

    Ha fortsatt god helg!

    SvarSlett
  4. Fint med nye perspektiver i blant, selv om det så ganske høyt ut ja :) Synes også det var så fint det nærbildet av gulvet på stilaset jeg. Hehe. Fortsatt god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Åh, jeg blir svimmel nesten bare av å se på jeg, hihi... Kule bilder, men jeg har en smule høydeskrekk ;) Kjempefine bilder fra soverommet også :) Fortsatt god helg til deg! Synnøve

    SvarSlett
  6. Så flott huset deres blir, skulle gjerne hatt skifer på taket;) Da de pusset opp kirka der jeg vokste opp- så snek vi oss flere ganger opp i stillasene- og det var høyt og fin utsikt- og kanskje litt farlig? Nå er jeg ikke så modig lenger;) God søndag til deg.

    SvarSlett
  7. SÅ fint hus med fine vinduer ;) Her er d heldigis skiftet, men vi hadde stillas fortre år siden og beiset huset. Kjøpte sånn maling som skal vare i 12 år eller hva det er, så håper vi slipper så oft. Stillas var ikkje helt min ting heller, men eg fikk lånt meg et sånt belte som elektrikerne bruker i stolpene, og da hang eg fast og det gikk bedre. Fire etasjer stillas på ene siden av huset her!!!!

    Messe? Interiør og boligmessen i Bergen i september ;)

    SvarSlett