fredag, september 16, 2011

35 år, og klar for nye leseopplevingar!


Javel, javel, så rundar eg altså 35 år i dag. Litt rart, men eigentleg heilt i orden. Årets gebursdagsgåve frå mannen var ein Kindle, som stod høgt på ønskelista mi. Den kom i går, og eg klarte ikkje å vente med å åpne den til i dag, så den er alt tatt i bruk. ;)


Om du ikkje kjenner til Kindle, så er det altså eit lesebrett, der ein kan lagre opp til 3500 bøker. Kindle er knytt opp mot Amazon, så norske e-bøker kan ikkje lastast direkte inn på denne. Men i det siste har eg likevel lese mykje engelsk, så det synest eg er heilt OK. Engelske bøker er jo også billege. 

Min Kindle har 3G, og eg kan difor kjøpe nye bøker direkte frå lesebrettet og få dei direkte overført på nokre sekund same kor eg befinn meg. Heilt merkeleg at det går an, synest eg, men den første boka kjøpte eg via internett medan Kindle'n min enno var i posten, og den låg klar til lesing på lesebrettet då eg åpna pakken. Reine trylleriet! ;)


Den store fordelen med eit slikt lesebrett, samanlikna med å lese til dømes på ein PC eller Ipad, er at skjermen ikkje er opplyst bakfrå, slik at ein ikkje vert sliten i augene av å lese over lengre tid. Det er som å lese ei vanleg bokside. Dermed kan ein også lese bøker ute i sola utan å få gjenskin og problem med å lese teksten. Og så er den lett og slank, og difor kjekk å ha med seg i veska. Har kjøpt meg eit fint etui til reisebruk på Etsy, det må eg vise dykk ein annan dag.


Gler meg til fine lesestunder med denne utover hausten, førsteinntrykket mitt er i alle fall svært godt.

...og eg er ikkje sponsa, berre begeistra. ;)

God fredag!

25 kommentarer:

  1. Så kjekt dette høyrtest ut. Og for ei flott gåve. Bileta er jo lekre som alltid!
    God fredag til deg og dine.

    SvarSlett
  2. gratulera med dagen din!

    håpar den blir super

    ...ein fin presang er jo alltid ein god start ;)

    -klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 35 års dagen din.
    Heldig du som fikk en gave du virkelig ønsket deg. Den får du nok mye glede av.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen din! Så fin gave, fint å få noe en virkelig ønsker seg:)

    Nyt dagen og helgen!

    God klem herfra

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen! Så fin gåve då! Heldig du:)
    Fine bileter:) ha ein nydelig dag!
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen!
    Kos deg i helgen :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med dagen, og fin gave! Nyt helgen :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen :) Så flott lesebrett. Fint for de leselystne! :) god helg!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen!! Håpar den blir fin! Så kjekk ei gåve:) Nydelege bileter!

    SvarSlett
  10. Hello! I read you using google translator, and wanted to say I share your marvel with the e-readers. I have the Nook of Barnes and Noble, white and sleek, and I love it!

    Also a present from the husband, though a Christmas one.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med dagen din :)
    Flott gave! Kos deg med gode leseopplevelser :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med dagen! :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med dgaen! Så kul gave :-)

    SvarSlett
  14. Vi gratulerer
    vi gratulerer
    med dagen som Herren deg gav

    Vi gratulerer
    vi gratulerer
    og ynskjer deg Guds velbehag
    .................................
    for ei flotte gåve :-)

    God helg!

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med 29-årsdagen ;)

    Takk for tips og info om Kindle, har også vurdert en sånn. God helg!

    SvarSlett
  16. Grattis på dagen din og ikke minst med fin presang!
    Jeg leser også bare bøker på engelsk fordi de er så mye billigere og ikke minst for da slipper man å vente på oversettelsen :)

    Klem og en finfin fredag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  17. Gratulera så mykje med vel overstått dag!
    Og tusen takk for ei kort og grei innføring i dette utrulege lesebrettet! Fantastisk!

    Eg forstår at den store bokylla mi snart kjem på museum..hihi og godt er kanskje det (den tek stoor plass).

    Klem til deg!

    SvarSlett
  18. Hei! Gratulerer med overstått dag. Fin dupeditt du har fått deg Ü

    Du, jeg ser under her at du har strikket med Kauni-garnet. Hva er dine erfaringer med det? Jeg tenker spesielt på hvordan det føles? Likt nøstebarn si merinoull? Blir det mykere etter vask? Hvordan holder det seg? Jeg har nemlig forelsket meg i opptil flere fargekombinasjoner, men jeg har ikke bestilt ennå, fordi jeg ikke vet hvordan garnet er. Gutten min har også begynt å klage på gensere som klør... så jeg er litt redd for å lage noe som ikke blir brukt.
    Synes forresten at kombinasjonen med grå og regnbue-striper er utrolig fint! Gleder meg til å se ferdig resultat!
    Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  19. Tusen takk for hyggelege gratulasjonar! :)

    Guro:
    Kauni er nokså likt Nøstebarn-garn i "konsistens" og "følelse, berre bittelitt tjukkare. Men ikkje så mykje at det merkast når eg strikkar striper.

    Eg synest i alle fall ikkje det er meir stikkete enn Nøstebarn-ull, men dersom guten din synest at Nøstebarn-ull klør, så vil han antakeleg reagere på Kauni også. Det blir i alle fall veldig fine og lette plagg av desse garna, eg har begynt å drøyme om ein tynn, tynn ullgenser til meg sjølv òg! ;)

    SvarSlett
  20. Takk for svar! Jeg får presset på ham nøstebarn-ull. Merkelig nok liker han rullegenseren bedre enn ribbegenseren, kanskje fordi rullegenseren ikke kommer så tett opp i halsen. Men da vet jeg ihvertfall at jeg ikke gjør et bomkjøp. Jeg har en singlet selv i ull/silke-garn fra nøstebarn, den er himmelsk! Liker sånne tynne ullplagg, og til ungene synes jeg det er så praktisk med litt tynnere ullklær, særlig på høst og vår!
    Ha en fin dag Ü

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye med overstått! Jeg ligger ikke langt bak deg, blir 35 neste år jeg... ;) Kjempefine bilder du har tatt, og det var jo en flott gave! Vi lurte på å skaffe oss Kindle i fjor, men det ble iPad i stedet. Men vi bruker den ikke så mye til å lese på, så kanskje det må bli en Kindle etter hvert allikevel...? Kjekt at du er begeistra i hvert fall ;) God natt til deg! Synnøve

    SvarSlett
  22. Heldige deg! Gratulerer så mye med overstått.

    Da har du litt å kose deg med i helgen da? :)
    God helg!
    Klem Nina

    SvarSlett
  23. Hurra for deg!! Litt sånn på etterskudd.

    Fin gave!

    SvarSlett
  24. Gorgeous flowers you have and really great ordering you done. Real flower is very hard to get from my city. And that is reason my enjoying Christmas with artificial roses only.

    SvarSlett
  25. I used the translator to read your blog, and agree these new e-readers are really great devices that you can now do so much with. Love the Rose photos too :D

    SvarSlett