onsdag, august 17, 2011

Stilleben - ferieminne




Det vart igrunn lite interiørshopping på meg på årets sommarferie. Eg var innom fleire fine interiørbutikkar, men merkeleg nok var det ikkje noko som freista meg nok til å få bli med heim. Litt pynt til interiøret vart det likevel; i ei skål i stova vår ligg ei lita samling glatte skiferstein som eg og ungane plukka. Fine å leike med, gode å halde i handa. Skåla dei ligg i har eg forresten dreia sjølv, i mine dagar som student på Kunst & Handverk på lærarskulen. Ho har vore parkert i eit skap nokre år, men no trur eg ho vart litt glad for å få kome fram i lyset att. ;)

9 kommentarer:

  1. Vakkert stilleben. Ønsker deg en hyggelig kveld.

    SvarSlett
  2. Det var tider det, framom dreiebenken:)
    Fortsatt god veke til deg!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder! En liten dæsj med varmt treverk gjør underverker i alt det hvite! Klem

    SvarSlett
  4. Takk like så! :) Så kjekt å kunne dreie, det ser ut som ein kunst spør du meg. Litt skummelt med skarpe jedn og stor fart :)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Utrolig fint stilleben:) ønsker deg en riktig fin torsdag, ser ut som sola skinner litt også idag:) enn så lenge... Klem monica

    SvarSlett
  6. A wonderful stilleben! I like your style and photos!
    Have a nice day,
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. Vakker blogg du har - og nydelige bilder!
    Du er så flink!
    Heidi :-)

    SvarSlett
  8. Vakre bilder, med fin stemning:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett