tirsdag, august 30, 2011

I kjøkenet




I kjøkenet ein tysdag i august.

10 kommentarer:

  1. Artig dekor på skuffene. ;) Ordentlig fart i katta også, ser jeg. ;) Kjekke bilder!

    SvarSlett
  2. Trudde fyrst du hadde slike handtak på kjøkenskuffene, men fann vel ut at dei er avtakbare? ;) Fin utstillingsplass uansett!

    SvarSlett
  3. Enkelt, lekent og vakkert!
    LenaE

    SvarSlett
  4. Elsker bildene dine venn.
    Du inspirerer og gleder!
    Takk!

    Ha en fin onsdag, du vakre.
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Klem :-)

    SvarSlett
  6. Koselege bileter frå kjøkenet ditt og flott blogg du har! Skulle gjerne blitt fast følger men eg fann ikkje google nettverket ditt...hmm
    Ha ein fin dag :) Klem frå Kristina

    SvarSlett
  7. Hihihi! Livet med born - fullt av overraskingar! Eg likar betre når eg finn leikene sånn som det der enn når eg trakkar på dei, det må seiast. ;) Håper du nyt hausten, du må jo vere rette personen til det. :D Helgeklem til deg!

    SvarSlett
  8. Godt med litt dyreliv på kjøkkenet;) Ekte hverdagsglede;)

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder..elsker gulvet ditt!!
    Ha en fin dag..
    Klem:)

    SvarSlett