fredag, juni 24, 2011

Stripedilla


I dag var eg på posten og henta ein pakke med finfint innhald; stripete vase frå Kähler, kjøpt hos hviit.no. Må nok ut og finne ein fin blomsterbukett til den i næraste framtid, men enn så lenge står den tom - og er eit nydeleg kunstverk i seg sjølv.


Det var litt meir striper i pakken frå hviit, dei hadde fylt på lageret sitt med koppar frå Tine K, og eg kjøpte to stykker. Fine både til blomster og kaffe! 


Og har du sett...jammen stilte enkelte i den yngre garde i matchande striper til middagen! ;)

God helg!

15 kommentarer:

  1. Så fin vase!! Og fine bilder!! Blir så glad av å se de fine bildene dine:) Ønsker deg ei god helg:)

    SvarSlett
  2. ååå så fine!!! En sånn vase ønsker jeg meg også!! God helg!
    Heidi :-)

    SvarSlett
  3. Den er kjempestilig!! Me like :)

    SvarSlett
  4. Vakre bilete som vanleg...
    Gratulere med striper :-)

    God helg!!!

    SvarSlett
  5. Striper er alltid "IN" =)

    SvarSlett
  6. Svart/hvitt er så utrolig flott sammen! God helg!

    SvarSlett
  7. Eg har også dilla på svart-kvite striper. Har inne ei bestilling på vasen i ein butikk her i byen. På neste varelevering er det min tur. Desse vasane flyg visst ut så snart dei har kome inn.

    Og dei koppane siklar eg på, men eg finn berre små variantar her i området. Dei er rålekre. Bileta dine gjer dei ikkje mindre fristande då, he he.

    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  8. eg var nære på å trykke "kjøp" på den vasen eg og, men får vente på ein anledning ;)

    den er sååå fin!

    håpar du har ein kjekk laurdag i vente!

    -klem

    SvarSlett
  9. Knalltøffe! Stilig kontrast til det duse, romantiske<3
    Håper du får en flott helg
    Klem

    SvarSlett
  10. Åh så lekker! Og herleg med matchande ungar, det gjer berre interiørbloggeperfektheiminntrykket komplett! *fnis* Håper du har ei god, god helg! <3

    SvarSlett
  11. Elsker striper!!
    Elsker svart og hvitt sammen!
    Elsker vasen din... ;-)

    Nyt søndagen!

    SvarSlett
  12. Striper i sort og hvitt er klassisk og alltid chic :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  13. God kveld - sort og hvitt er alltid vellykket syns jeg - har også de sort-og hvitstripete koppene fra Tine K og er veldig fornøyd:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  14. Tack för kaffe och goda råd! Firefox är tingen! :0)

    SvarSlett
  15. Jeg begynner å få skikkelig sans for svart som kontast til pasteller. Garantert påvirket fra bloggriket ;). Har sittet og tenkt på det tidligere i dag i forbindelse med pynt til 40årsfesten jeg skal ha i fjøset seinere i sommer.

    Kähler. Fy søren - de har skjønt det. Den vasen var fin - både i form og dekor. Jeg har også en Kähler-gjenstand i mitt siste innlegg. En kjempefin bolle jeg vant i Resignert sin giveaway i fjor. Snakk om flaks ;).

    SvarSlett