torsdag, juni 16, 2011

Hyggeleg gjensyn



Siste dagane har eg kosa meg med å bla i utklippspermane mine. Før eg kvittar meg med gamle interiørblad, nappar eg ut reportasjar eg synest er ekstra inspirerande, og puttar dei i plastlommer i permar. Ikkje alt eg har teke vare på begeistrar meg like mykje no som då eg først såg det, men mykje er like inspirerande enno. Triveleg lesestoff til kaffien er det i alle fall. 

Desse bileta er frå i går. I dag må nok ettermiddagskaffien nytast utandørs, for i dag vakna eg til knallblå himmel og strålande sol. Sommaren er her!

Ha ein god junidag...

10 kommentarer:

  1. Vakkert og inspirerande!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei.
    For en super idè ! Har funne så mange tips og idèer jeg har tenkt at jeg vil nytte meg av når vi skal pusse opp hovudhuset her, men jeg har altså ikke vært så smart at jeg har samlet på det... Så mye har nok desverre havnet i glemmeboka ;)
    Må nok få meg en perm ja :)
    Nydelig kaffikopp !!!

    Ha en fortsatt fin sommerdag :)
    Klem Birgit

    SvarSlett
  3. eg gjer akkurat det same :) veldig kjekt å bla gjennom, men som du seier, det er ikkje alt eg forstår kvifor eg har ratt vare på ;)

    me har og sol i dag,
    heeerleg!

    nyt dagen

    -klem

    SvarSlett
  4. mmmm...poesi i bilder hos deg.....hver gang....herlighet, for et hjem du har!!! Harmoni.....trallalllaaaaaa.....


    god klem. ps....blåklokker fra barneneve= vakrest!

    SvarSlett
  5. Nydeleg!
    Nyt sola :-)

    SvarSlett
  6. Det var lurt! Jeg samler på hele bladet, men til slutt blir jeg lei og kaster dem ut likevel!
    Skal prøve å gjøre som deg neste gang :)

    SvarSlett
  7. Jeg river også ut inspirerende ting fra interiørblader og setter dem inn i en perm.
    Bladene hoper seg jo så fort opp :-)

    SvarSlett
  8. Hei :) Så fin blogg du har!

    Deilig med kaffe og inspirasjon! Tror jammen jeg også skal lage meg en sånn perm med gode ideer.

    SvarSlett
  9. Tror dere har rappet solen fra oss....
    Kos deg!

    SvarSlett
  10. Hei :)
    det gjør jeg og..viktig å ta vare på god inspirasjon...
    fin tirsdagskveld til deg:)
    Klem!!

    SvarSlett