onsdag, februar 09, 2011

Vi prøver igjen...


Eg veit ikkje om de hugsar dette prosjektet? Eg var jo så fornøgd med dei nye koppane våre. Men etter nokre vask viste det seg at motiva begynte å slitest vekk, sjølv om dei skulle tåle oppvaskmaskin - og eg berre vaska dei for hand. Nedtur!

No gjer vi eit nytt forsøk. Dei gamle motiva er skrubba vekk, og nye er teikna på. Denne gongen var det eg som teikna på motiva på dei to eldste sine koppar, ved å overføre figurar på frihand etter teikningar dei har laga tidlegare. 
Enno er dei ikkje herda i omnen, det skal eg gjere i dag, når dei har tørka i 24 timar. Eg brukte den same porselenstusj som sist; denne
Er det andre som har erfaring med denne tusjen, og som har vore heldigare med resultatet enn vi var første gongen? Gode tips? 
Håååper det lukkast no!

Vil du sjå fleire koselege koppar med barnemotiv, blogga Brigg om nokre av sorten her.

22 kommentarer:

  1. så utrolig stilig og kreativt! :) Herlig å la barna utfolde seg også. Håper tusjen holder! :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott! Nydelige tegninger, og herlige farger på bildet du har tatt!

    SvarSlett
  3. Å jeg håper det vil fungere, for dette er bare rålekkert! Noe jeg absolutt har lyst å lage med snuppa mi.Må få høre hvordan det går.

    SvarSlett
  4. Hvor fikk du forresten tak i koppene du har her, ser ut som de er på størrelse med mummikopper?

    SvarSlett
  5. Så utrolig fine! Personlige, menlikevel føler jeg de kunne vært solgt som små kunstverk. Det er en fin trend den med naive tegninger på lerret og servise!

    SvarSlett
  6. Tusen takk, alle saman! :)

    Johanne:
    Det er denne koppen:
    http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/en/products_eating_dinnerware_teema_mug_03_l_white
    Størrelse og fasong er heilt lik Mummikoppane.
    Eg har kjøpt mine på Traktøren. :)

    SvarSlett
  7. Anonym3:31 p.m.

    Eg har brukt same tusj, og det vart vaska vekk i maskin. Men eg har òg fått ei skål i gåve, der det var teikna med same tusj. Skåla vart gløymt av i omnen og stod lenger enn den skulle. Denne skåla har holdt seg kjempefin. Ingenting er vaska vekk. Så kanskje du berre må la dei stå skikkelig lenge i omnen? Håpar du får det til, for desse koppane var stilige! Guds fred.

    SvarSlett
  8. Har dessverre same erfaringen som deg med slike tusjar. 10-12 vask i maskin, så er det over. Maling frå glas held betre. Har enno krus frå 7-8 år tilbake. Det er ikkje dei som blir mest brukte, men dei får seg nok ein runde i maskin eit par gonger i månaden - og har halde bra.

    SvarSlett
  9. Vakreste koppene med gode minner!
    Dette skal jeg også gjøre med ungene.
    Takk for at du deler, venn!

    SvarSlett
  10. Så søte dei blei! Får håpe resultatet varer lengre no då!

    God klem

    SvarSlett
  11. Så søte og sjarmerende! Håper det går bedre denne gangen..
    Klem Pøbelen

    SvarSlett
  12. Kjempeskjønne! -og eg likte også sjølve koppane, ikkje berre dekoren.. ;)

    Vi har brukt samme tusj på eit par velbrukte espressokoppar, og dei held seg veldig bra! No etter eit par års bruk, og mange, mange runder i oppvaskmaskina ser vi litt slitasje, men absolutt ikkje mykje. :) Lukke til, denne gongen!

    SvarSlett
  13. Så fine kopper, det er veldig koselig med slike personlige kopper.

    Vi har en kopp som Far i huset fikk den første julen vi hadde lille jenta vår, og det er 9år siden.
    Håper du får det til å sitte fast for de var så fine.
    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  14. Så stiiilige kopper!
    Herlige minner også, hvis de varer ;-)
    Har aldri brukt slik tusj, men håper du finner ut av det!

    :-)

    SvarSlett
  15. Kjempefine kopper, har ikke prøvd meg på dette selv- men ser du har fått mange gode råd;) Artig å ha noe som er helt unikt!

    SvarSlett
  16. Nydelig! Håper tusjen holder denne gangen.

    SvarSlett
  17. Koseleg!

    Ha fin torsdag :-)

    SvarSlett
  18. hm, så stilig!
    Har mange kvite ikeakoppar liggande. Det var en god ide! Ikkje like stilig form som disse koppane... Men man taver hvad man haver, eller??

    SvarSlett
  19. Oh I love your's!!! :)

    Thanks for th tip about the color wearing off after too many washes. I'll make sure to handwash them only (although the marker claimed it was dishwasher safe).

    SvarSlett
  20. Fantastisk nydelige motiv på koppene.. Så morosmt å lage sitt eget design.

    SvarSlett