tirsdag, februar 15, 2011

Nepalteppe

For nokre veker sidan skreiv Guro om eit prosjekt som eg fekk lyst til å bidra til; Tepper til Nepal. Du kan lese meir om det her, men kort fortalt går det ut på at nokre eldsjeler her i Noreg samlar inn strikka og hekla lappar som vert sydd saman til lune babyteppe. Teppa skal varme babyar i Nepal. Dei tar også imot ferdige teppe, så eg tok eit dykk ned i restegarnet mitt, og sette igong. Eg har lenge hatt lyst til å prøve å strikke eit teppe i "Log Cabin"-mønster, og dette blir eit slikt. 
Her er ei til som er igong med Nepalteppeproduksjon, teppet hennar ser aldeles nydeleg ut!
Kanskje har du òg lyst til å bidra med ein eller fleire lappar - eller eit teppe? :)

13 kommentarer:

  1. Kjempeflott!!!!!

    Jeg er nok dessverre ingen strikker eller hekler, så at andre bidrar er jo supert!
    Så at hitil i år var det kommet inn over 70 tepper!! Sjubbiduuua! Nå blir damene på Sandsli storfornøyde!!! ♥

    SvarSlett
  2. Så herlige farger! Her er det nok noen som absolutt blir glad!! Her er det tre damer jeg "kjenner" fra bloggeverden som virkelig gjør noe for en god sak!

    SvarSlett
  3. Dette teppet var vakkert. For en herlig teknikk og nydelige farger. Ha en fortsatt fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Ååå - så flott!! :) Nyydeleg teppe til ei verkeleg god sak! Så glad for at eg får vere ein del av dette, på denne enkle, men fine måten! Viktig å spre gode initiativ! :)

    Har ikkje fått gjort så mykje med mine restegarnteppe-til-Nepal-planar, for har enno hendene fulle av baby... Men har ikkje gitt opp! :)

    Ha ei fin veke, skjønne du!
    Klem

    SvarSlett
  5. Fint teppe til en god sak!

    Jeg strikka et teppe for noen år siden i Log Cabin-strikk. Jeg strikka i Reuma finull og tovet det etterpå. Brukte det mye til jenta mi da hun var baby, både i vogna og når hun lå på gulvet.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. å så fint teppe du har laget!
    det var helt topp at du skrev om dette,
    jeg vil også veldig være med.
    tusen takk for infoen :)

    SvarSlett
  7. Vilken fin ide! Har massor av ullrester och behöver rensa lite så det här passar bra. Jag sätter igång genast :)
    Har besökt dig här ett tag utan att ge mig till känna men nu var det på tiden. Du har en fin och inpirerande blogg och jag gillar dina bilder :)

    SvarSlett
  8. Boka du så på bildet heter Sommerhusliv hele året, av Dorrit Elmquist. Flott bok!

    SvarSlett
  9. Veldig fint tiltak, og nydelig teppe!!

    SvarSlett
  10. så fint det blir!
    er så glad for at du skriver om dette, tror du når ut til flere enn jeg gjør Ü
    tusen takk for gode ord om teppet mitt. har hatt en liten pause nå, måtte ta en tur til min bestemor så hun fikk se det nye oldebarnet, hun trengte litt omsorg etter ei slitsom influensa. det er også noe som føles veldig godt, å hjelpe de du er mest glad i. men nå er jeg tilbake, og tar vare på en storebror med ørebetennelse. da kan kanskje sjansen by seg til litt hekling når lillesnuppa tar en hvil.
    ha en god dag!

    SvarSlett
  11. Nydeleg!

    solklem :-)

    SvarSlett
  12. Fantastisk og rørende ide, glad du deler:)

    Nydelig bilder under her. Tulipaner er så vanskelig å ta bilder av synes jeg, men det FIKSET du! Vakre var de.

    God helg til deg også:))

    SvarSlett
  13. Nydelig teppe og artig teknikk Du fristet meg til å prøve. Jeg er godt igang med en orange variant her nå.

    God helg til deg :-)

    SvarSlett