mandag, januar 31, 2011

Tänk att få vakna


Høyr Carola synge songen her.

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Höra ett vårregn sjunga sin sång!
Jag älskar regnet som väcker jorden
Tack käre far för regnet du gav!

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Höra en koltrast sjunga sin sång!
Jag älskar sången koltrasten sjunger
Tack käre far för sången du gav!

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Se hur vår sol gör allting så skönt
Jag älskar solen som värmer jorden
Tack käre far för solen du gav!

Tänk att få vakna tidigt en morgon
Utan att sakna natten som var
Jag älskar livet som du har skapat
Tack käre far för allt som du gav!

10 kommentarer:

  1. Takk for hva du deler, Haust.

    SvarSlett
  2. Du tar virkelig nydelige bilder!!
    Takk for deling av tekst også:)

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler! Å tenk så mye vi har å takke over, når vi bare tenker etter!

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde og nydelig sang! Må jo og få skrøyta av kaffimaskinen dokkas, den såg veldig god ut! :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Tack!!! Så flott sang, jeg liker Carola veldig godt!
    ...og du den kaffimaskinen er bare best!!!!...jeg har lik og er kjempe godt fornøyd, den er i bruk hver dag :) Go uke!

    SvarSlett
  6. wonderful music,thanks for the link

    SvarSlett
  7. Takk for symaskin tips. det er rent faktisk en av de jeg ser på.
    Blir helt forvirret over alle modeller og merker. Så glad for tips!

    Nyt resten av kvelden.
    Klem Alex

    SvarSlett
  8. Den sangen er fantastisk nydeleg!! No kjem eg til å synge på den i dagesvis:-)

    Ha ei flott helg! Eg har innvia helga med litt maling og (litt) sjokolade:-) - god start altså! - det som ikkje er så bra, er utsiktene for helga, for no ligg Vestablikkmannen og spyr... Så enn så lenge har eg ei god helg. Så får me sjå..;-)

    Klem

    SvarSlett