søndag, januar 09, 2011

Jula er neeesten ute...

Rett før helga rauk juletreet ut, men eg har ikkje hatt hjarte til å fjerne alt som minner om jul - heilt enda. Eit englespel, kongerøykelsen, adventsstjerna og nokre juleblomstrar får stå ei ørlita stund til og lyse opp i vintermørket.

Ja, og så sinkhusa, då, men dei reknar eg eigentleg ikkje som julepynt, men vinterpynt. Akkurat dette huset fekk eg i julegåve. Det er litt større enn dei andre eg har, og rommar eit lite kubbelys.

Nokre dagar inn i det nye året dukka det opp ei Mariskål i stova vår. Eg var tenkt å gi den vekk til jul, men så fann eg ein annan presang til mottakar i staden - og skåla vart til overs. Og det passa forsåvidt bra, ettersom eg likar akkurat denne vassgrøne varianten så godt! ;)

God søndagskveld!

22 kommentarer:

  1. fint med sånne gaver som blir til overs;)

    SvarSlett
  2. Så fin ei skål!!
    Og ja, litt jul kan vi unne oss å ha ei stund til..

    Ha fin ny veke :-)

    SvarSlett
  3. Vi ryddet bort treet og julepynten i går, er litt godt å få det ut også, men forstår at noen lar enkelte ting stå litt lengre:) Mariskåla er helt nydelig! Jeg kjøpte også en til å gi bort til jul, men fant en annen gave isteden, så nå har jeg utvidet mariskål samlingen min til 4. Herlige skåler som man aldri kan få nok av.

    SvarSlett
  4. Fine stua di!

    Det sinkhuset har jeg også, love it! Fin gave å få vil jeg tro:)

    Ønsker deg fine vinterdager!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  5. Godt nyttår!
    Nei men det er jo ikkje sånn veldig utprega julepynt, så den kan vel stå til 20.dag jul? Kjempefin skål!! Fine bilder.

    Håper dokke har hatt ei fin helg.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Alltid så god og koselig stemning i bildene dine. :) Likte veldig godt det første bildet, flott interiør. :) Her har vi også litt av julepynten igjen. :)

    SvarSlett
  7. Koselig stemning i stuen din, enten det er litt jul eller ei. Nydelig skål!<3 Ha en fin uke! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  8. Koselige bilder.

    Sinkhus er åretrundtpynt synes jeg.. ;)

    SvarSlett
  9. Fint lyshus du har fått. Syns det er slik året rundt pynt. Likte godt skåla di. Velidg greit med slike gaver som blir til overs. Har noen slike liggende jeg også. Men det er ikke lenge til et bursdagsreid i mars, så jeg må nok vente å se om jeg ikke trenger noe til det.
    Ønsker deg ei god januaruke :)

    SvarSlett
  10. Ja, ikkje sant det er litt koseleg med litt jul enno? Her er mesteparten vekk, men stjerna med lys i må få bli litt til..;-) Godt nyttår til deg!

    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg trodde jeg hadde ryddet ut jula, men finner små spor både ute og inne fortsatt :) Tjuende dag Knut, da må vel julen ut......
    Juletreet er ute, eller retter sagt tilbake i boks, men kongerøkelse kan vi vel holde på med ei stund til, når jeg først har gått fra å hate til å like lukta :)

    SvarSlett
  12. Herleg vinterstemning hjå deg, og skåla, ja den var flott...eg trur eg vil samla... :)

    SvarSlett
  13. skjønn stemning i stua di
    & en søt mariskål, i den fiiineste farge!
    og 1000 takk for fine og gode ord fra deg -
    det varmer!
    klem

    SvarSlett
  14. Anonym9:17 p.m.

    Hei!
    Du har så fin ein blogg som eg lika veldig godt! Du laga so mykje fint og er veldig kreativ. Eg bli inspirert av å sjå alt du laga, so d endar ofte med at eg må laga noke ette å ha besøkt bloggen din;) Bloggen din skild seg ut frå mange andre bloggar, så naturle og husleg og ikkje heilt kvitt ...love it :) Kjøkkenet ditt e jo sukkertøy :)Du tek so fine bilder av interiøret ditt ... Kan eg spørje deg om ka slags kamera du brukar...eg har lyst på nytt kamera og lura litt....

    Hilsen Ida :)

    SvarSlett
  15. Ida: Eg brukar hovudsakeleg Canon 400D (speilrefleks), og innimellom Canon Ixus. :)

    SvarSlett
  16. ...Fordypet meg i det første bildet her
    Så mange detaljer å kikke på..
    Nydelig dekorert bildelist..

    ...Og heldige deg som har piano.
    Kan jeg spille piano?
    ..Nei..
    Men synes det er et så vakkert møbel, og et vakkert instrument.

    Ha en finfin kveld

    -Ida Susanne

    SvarSlett
  17. Likar stemningen hos deg!
    Viss du tek turen innom bloggen min, ligg det ei utfordring å ventar på deg. Håpar du er med!

    Marian

    SvarSlett
  18. du har det så flott hjemme,vis dere noen gang vil adoptere et barn så vet jeg av en jente på 25 år som kunne gjerne ha tenkt seg å bodd slikt,hihhi

    go helg:)

    SvarSlett
  19. .......og jula varer heilt til påske! Kvar år har eg gledd meg til å rydde ut jula, men i år var det hardt å ta ut treet..enno me hadde det lenge før jul!
    Nøye då?! Me er jo heldige som har den eigenskapen at me set pris på det me omgir oss med!!
    Veldig kos hos deg!

    SvarSlett
  20. Ikke så lett å kvitte seg med all julepynten på en gang :O) Blir ganske tomt når det fjernes...
    Skjønner deg godt, har noen sinkhus framme hele vinteren jeg også - de kommer frem tidlig på høsten. Kjekt med en slik Mariskål til "overs", de er jo nydelige.

    Ha en god søndag,
    klem

    SvarSlett
  21. Innom og sier hei og godt nytt år og sånn! =) Hei!

    klem, Kathrin.

    SvarSlett
  22. Hi,

    I love your blog and pictures.
    Your pictures are very nice,brilliant and wonderful.

    From Ada Esintileri in London...

    SvarSlett