mandag, januar 24, 2011

Done!



Så kjekt det er å få gjort ting heilt ferdige! Strikkeprosjekta mine har ein tendens til å bli sett på vent når eg berre har litt att, som å feste trådar og sy i knappar. Men no er søte epleknappar komt på plass i ullvesten til Minsten. Mønsteret er frå boka "Strikk til nøstebarn". Eg strikka den imidlertid i babyull (ikkje totråds lammeull som er foreslått), og la på litt maskar i breidda og omgongar på lengda for å få den stor nok til toåringen (mønsteret er i babystørrelse).
Done!

24 kommentarer:

  1. Ser kjempesøt ut!
    Nydelig farge :)

    SvarSlett
  2. Er så enig ....det er fentatisk godt å få gjort ting ferdig....her har også strikking lett for å hope seg opp.Kan du forstå at det er så kjekt å begynne på noe nytt

    Ha en kreativ kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Super søte knapper! Skulle ønske jeg kunne strikke.

    SvarSlett
  4. Så fin den var, og knappene var utrolig søte! :) En slik vest står på min "skal-snart-strikke"-liste...den boka har så mange flotte og enkle oppskrifter... :)

    SvarSlett
  5. Disse vestene er så deilige! Jeg har strikket noen til mine gutter. Og de brukes nesten hver dag. Både fine å se på og så varmer de akkurat sånn passe.

    Denne vesten din var vakker!
    Nydelig farge.

    SvarSlett
  6. Den var kjempefin! Så flink du er! Knappane var kjempesøte!

    SvarSlett
  7. Den var kjempefin! Så flink du er! Knappane var kjempesøte!

    SvarSlett
  8. Så nydelig farge og søte knapper.
    Vil du dele hvor mange flere masker du la opp?? Jeg er rimelig fersking innen strikking og har en som blir 2 om 1 mnd. Litt lyst til å prøve meg på en sånn vest til han.

    Silje

    SvarSlett
  9. Å, så nyydelig! Deilig blåfarge. Er dessverre ikke så flink til å strikke...
    Ha en fin mandagskveld.

    Marit

    SvarSlett
  10. Åh, så skjønn en farge! Ja, den vesten er en favoritt her i huset også... Deilig med ull på de små kroppene.

    Men de knappene - hvor har du funnet de? De var bare nydelige :)

    fin mandagskveld til deg!

    SvarSlett
  11. Nydelig...
    Flink du er :)
    Jeg var heldig og fikk en akkurat lik, i lilla, da minste jenta kom til verden.
    Klem

    SvarSlett
  12. Så nydelig den er! Vakker farge og skjønne knapper.. Hehe..jeg mikser litt med nøstebarn sine oppskrifter også..Stor reklame for dem i dag, både hos deg og meg;)
    Klem Christine

    SvarSlett
  13. Knallfin! Han blir nok kjekk i den:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  14. Kjenner meg igjen i det du sier om prosjekter som bare mangler den siste finish... Knappene gjorde susen! Kjempefine!
    Ha en finfin uke.
    LenaE

    SvarSlett
  15. Skjønn! Søte treknapper. Du er så flink.
    Godt å fullføre ting, ja. =)

    god tirsdag!
    Kathrin.

    SvarSlett
  16. Heisan du.
    Kjenner til det der med å utsette festing av tråder og montering. Kjempekjedelig. Men også veldig greit når det først er gjort da :)
    Ha en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  17. Så utrulig søte knappa :D og skikkelig skjønn blå farge! Tenke minsten blir god og varm i den!

    SvarSlett
  18. Såg kjempefin ut!! Herlege knappar:)

    SvarSlett
  19. Nydeleg! Og fantastisk farge.

    SvarSlett
  20. skjer kjempefint ut:)

    SvarSlett
  21. Hei Haust,

    Vi digger bloggen din - og følger mye med, både store og små. Vår lille familie har startet en Auksjon på FB-siden til butikken vår der alle inntekter går uavkortet til Stine Sofies Stiftelse. Vi har fått masse god hjelp fra mange Epla kolleger og vil nå henvende oss til våre NIB kolleger på lik linje. Vi har fått laget en sidebar knapp (som er utrolig kul) som vi håper du vil benytte deg av for å bidra til mer omtale av auksjonen. En knapp og du har allerede reddet minst en barndom, les mer her: http://lille-design.blogspot.com/2011/01/en-knapp-sa-er-det-gjort.html

    Klem fra Familien S <3

    SvarSlett
  22. Kjære Haust
    Vakker strikk og nydelig farge! Jeg beundrer dere som strikker etter mønster noe jeg aldri har gjort. Jeg strikket riktignok en genser annenhver uke på virdegående fordi vi fikk lov til å strikke i timene, men det eksisterte aldri noe mønster.
    Ha en glad helg, Haust! Det var lenge siden jeg hadde fått lagt igjen noe spor etter meg nå.
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett