fredag, januar 21, 2011

Amaryllisen bryr seg ikkje...

Amaryllisen vår bryr seg ikkje om at jula er over - heldigvis! Så nydeleg som den er, kan den gjerne blomstre lenge! Det er ikkje kvart år eg har vore så heldig å finne rosa amaryllis i butikkane, men denne jula hadde eg hellet med meg. Eg synest den er så fin i akkurat denne nyansen!

 
Ellers strikkar eg eindel om dagen. I dag la eg siste hand på verket på ei jakke eg har strikka til meg sjølv, kragejakke frå "Strikk til nøstebarn". Dessverre har eg gjort ein bommert undervegs som gjer at passforma ikkje er heilt som den skal. Sukk. Dermed vert det visst eit plagg mest til heimebruk. Lang, god og varm er den, i alle fall.

No strikkar eg vidare på enda eit plagg frå nøstebarnboka; jakke med rundfelling - i kjekt rillestrikk. Denne er det Minsten vår som skal få. 

Ja, og så er helga like rundt hjørnet. Den skal nytast!
God fredag! :)

12 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjekt at litt av julen kan være igjen en liten stund, og amaryllis er jo ikke akkurat 'typisk jul' som en julestjerne er, selv om jeg har en som fortsatt blomstrer i vinduskarmen.
    Nydelig farge på dette garnet du strikker av, og jakken vart sikkert lun og god.
    Ønsker deg en fin helg.
    klem, Sølvi

    SvarSlett
  2. Nydelig farge du har valgt, da. Jeg strikket kragejakken selv. Var ikke så begeistret for garnet fra Nøstebarn, men da jakka var ferdig så har den faktisk blitt min favoritt :-)

    Ha e trivelig strikke-helg!

    SvarSlett
  3. Nydelig amaryllis og bilder til å bli glade av!

    God helg, kos deg med strikkinga:)

    SvarSlett
  4. Jeg har også en amaryllis som nekter for at jula for lengst er over!
    Nøstebarnboka har bare utrolig mye fint!
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  5. love that color blue, really pretty
    enjoy your weekend

    SvarSlett
  6. Oi så lekker den var og for en herlig farge. Jeg skjønner godt at du er glad den holder seg, og den trives jo tydeligvis hos deg også. Jeg hadde sansen for tapeten på innsiden av skapet ditt forresten :)

    SvarSlett
  7. Ja den hadde virkelig en nydelig farge,
    Har etpar amarylliser her jeg også som blomstrer som bare det. Blomster er jo koselige å ha om det er jul eller ikke.
    Ser ut som en flott jakke du ahr strikket. Kanskje du finner en løsning så du syns du kan bruke den mer enn bare hjemme.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  8. Å så fin ein blome...
    Flinke du som spøtar i veg..

    Sakna deg sist helg..
    Vonar dokke er friske igjen!

    God helg :-)

    SvarSlett
  9. Nydelige farger i strikketøyet ditt.
    Du er så flink. Og du, ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  10. så fint et strikketøy - og for en herlig farge!
    At amaryllisen blingser litt på tiden gjør jo ingenting, den er så vakker og fin der den står ;)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  11. det var ein vakker amaryllis, vårleg og ikkje julete i det heile. Nydelege strikketøy du held på med også!

    Klem!

    SvarSlett
  12. Åh så dumt med bommerten da, slikt er så irriterende!!! Men heilt sikkrt kjempefin uansett. Herlig farge.
    Det skapet ditt vil eg ha!

    Håper du har ei fin helg. Surt og trist vær, kjedelig altså. I dag blir det innekos. Kanskje sy saman nokre puter e har klipt klart?

    Klem Marianne

    SvarSlett