tirsdag, desember 07, 2010

Winter wonderland









17 kommentarer:

  1. Thank you! I feel completely ready for Christmas after seeing these beautiful, cozy, frosty pictures. Beth

    SvarSlett
  2. Kor koselig! Må finne fram all pynten fra i fjor.. borte vekke... rot på loftet...
    Snør hos deg og ser e:-)

    Kos de med deilig vintervær!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Herlige vinterbilder:) Har akkurat gått tur med lillegutt i nysnøen her, forfriskende!

    SvarSlett
  4. Fine bilder! Kommer så i stemning :-)

    SvarSlett
  5. Såååå stemningsfullt, K!
    mmmmm.....lovely.

    K.

    SvarSlett
  6. Helt vidunderlige bilder.
    Snøbilder er alltid så stemningsfullt.

    Ha en deilig dag, du vakre.

    SvarSlett
  7. Oh which lovely pictures...like them all..but mostly I love the view out of your window..it's amazing! Enjoy living at that wonderful place ;o) And the winter wonderland off course!
    Have a nice christmas time!
    Best regards from Holland,
    Maren

    SvarSlett
  8. How beautiful landscape! And your home - there's no words...

    -Reader from Finland-

    SvarSlett
  9. Så koselige julestemningsbilder:)

    Ranveig

    SvarSlett
  10. Anonym7:43 p.m.

    Hei Posidriv :)
    Jeg følger fremdeles bloggen din selv om jeg ikke blogger selv lenger. Bildene dine gir meg fred i sjela :) Lurte på om du ville være så snill å dele noe med meg. Jeg skal flytte i februar, og utover våren skal vi male huset. Lurer fælt på hva den svartbrune fargen du har malt gjerdet/leveggen med heter? Synes den er så fin, og den hadde passet så godt til huset og vegetasjonen rundt. Ønsker deg og dine en fortsatt koselig og fredelig adventsfeiring, hilsen Tone, "gamle" Amor Vincit Omnia.

    SvarSlett
  11. Takk, alle saman/thank you, all! :)

    Tone: Eg har sakna deg! Som du ser, ligg du framleis nederst på bloggrollen min - eg har ikkje gitt opp håpet! ;) Eg skal ta ein kikk i kjellaren ein av dagane og sjå om eg finn fargekoden (...litt for trøytt til å gå no...)! Eg legg svaret i dette kommentarfeltet. :)

    SvarSlett
  12. For en fantastisk utsikt du har!! Her kan jeg virkelig se for meg å roe ned med en deilig kopp kaffe fra den snasne kaffemaskinen din ;-) Nydelig stemning i bildene dine, som vanlig! Klem fra meg.

    SvarSlett
  13. Hei!

    Så fine rolige og deilige bilder! Du har en egen følelse i bildene dine:)

    Håper du har en varm og god førjulstid. Takk for koselig hilsen på flittiglisene!

    Solveig/Storeflittig

    SvarSlett
  14. Så underbara bilder du visar! Underbart vinterlandskap.

    SvarSlett
  15. Så utrolig mange nydelige bilder!
    Kos deg videre i adventstiden <3

    SvarSlett
  16. Nydelige vinterbilder og vinterdekorasjoner!

    SvarSlett
  17. For en fantastisk utsikt! Ja, her var det mye å nyte ;-)

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Ønsker deg en fin-fin kveld!

    Hilsen Carina

    SvarSlett