torsdag, desember 02, 2010

Førjulspastellar

  

Desemberutfordringa inne hos NIB er igong, og temaet er "Jul i vårt hus". No er det ei stund til julepynten kjem på plass her heime hos oss, då vi ikkje pyntar "på rett" før lille julaftan, men eg lar mitt bidrag til utfordringa vere nokre førjulspastellar frå stova vår. Heimelaga stjerner og hjarte, supplert med lyskjeder og løkblomstrar, lyser opp dunkle desembermorgonar.  

Ta ein kikk på dei andre bidraga som er i ferd med å kome inn, her vert det mykje inspirasjon å hente! Utfordringa ligg her.

20 kommentarer:

  1. Å! Du har et utrolig nydelig julehjem. (Ikke overraskende, da:) Inspirerende, virkelig!

    SvarSlett
  2. Det er nu dejlige billeder.. elsker pasteller også i julen.. :)
    Hvordan har du mon lavet det fine sne? :)

    SvarSlett
  3. Så fiiiiint det første bildet var! (lager mental memo om å snekre en sånn hylle til et sted i huset. ASAP) ;)

    SvarSlett
  4. Så koseleg..
    Adventsklem♥

    SvarSlett
  5. ..alltid en fryd å titte inn til deg :o) lyslenken din er så utrolig fin :o) og disse stjernene... de tror jeg du kunne gjort gode foretninger med å selge :o) :o) Klem J.

    SvarSlett
  6. Takk for koselege kommentarar! :)

    bare WUNDERBAR: Snøen fann eg her:
    http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

    Jannicke: Eg har vore inne på tanken. Kanskje eg må gjere alvor av det? :)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder av fine ting! E har pynta ein del, men er ikkje sånn utprega julepynt. Kjøpt inn nokre raude bidrag, ellers gjeng det i kvitt og natur. Må sjå om e får tak i nokre julegardiner som passer kjøkkenvindua våre.

    Dei hjerta var supersøte! Skulle gjerne hatt eit slikt bambihjerte *hint hint*.

    Ha ein herlieg kveld!
    Klem

    SvarSlett
  8. Å kor vanvittig triveleg dette ser ut. Du tar så stemningsfylte bilete, og så ser det ut som om du har så herleg lys i stova di. Utsikt og greier. Eg berre nyt og ønsker deg lukke til i konkurransen.

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder og flotte fargetoner :) Det første var helt spesiellt flott syns jeg !
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  10. Vakkert;) Nydelige de stjernene!!

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder:) Likte veldig godt papirstjernene dine, nydelige farger... Fikk samme utfordring som deg på denne, ikke kommet opp så mye jul her heller ennå. Derfor ble det adventskalenderen som ble mitt bidrag. Takk for kommentaren, forresten:)

    SvarSlett
  12. Det er mye fint man kan pynte med uten å bruke julepynt. Akkurat slik som du gjør :-)

    SvarSlett
  13. Så fine de stjernene, kunne en gang brette sånne, men husker ikke hvordan jeg gjorde det.
    Nydelig liten pippip på boksen. Har vært på utkikk etter en sån en, men ikke vært heldig med letinga enda.
    Må kanskje hive meg med på den utfordringa jeg også, får se hva det blir til i helga.
    klæm fra me

    SvarSlett
  14. Härligt otraditionellt! Stjärnorna är helt ljuvliga! Den fina påsen som jag köpte och skulle ge bort har jag nu börjat använda själv - jag behövde FÄRG!!! Mmmm

    SvarSlett
  15. Nydelege julepasteller! Fine bilder! Likar veldig godt stjernene dine - ein gong eg har litt tid, skal eg jammen lære meg å brette slike!

    Ha ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  16. Jeg ELSKER pasteller!!;)

    Janniche
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  17. Nyyyydelig og annerledes:)

    SvarSlett
  18. Kjempeflotte bilder..lykke til...:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett