fredag, desember 03, 2010

Formiddag på kjøkkenet






 
 Eg likar meg på kjøkkenet vårt. Familien vår er blitt for stor til å få plass rundt kjøkkenbordet, så når alle er heime et vi ved det store spisebordet i stova. Men om formiddagen, når berre eg og Minsten er heime, då et vi helst på kjøkkenet. Koseleg! ♥

Eg vart forresten rett og slett litt begeistra over julekartongen frå Q-meieriet, så den fekk plass øverst i dette innlegget! Julekartongen frå eit visst anna meieri skjer nemleg ein smule i augene mine når den står på bordet. Og estetikk er viktig, det, så eg trur eg kjøper Q-melk neste gong eg skal handle òg, sjølv om eg elles er ein nokså trufast Tine-kunde. Detaljane tel! 
(...og nei, eg er ikkje sponsa av Q-meieriet.) ;)

Ha ei god helg!

6 kommentarer:

  1. Anonym4:42 p.m.

    Så fint at du liker mjølkekartongen vår - fantastisk flotte fargar på dei no til jul. Og ser også at mjølka di er tappa i Gausdal (910) - her jobber eg også! Til neste år er det nye bileter - kanskje ditt? Last det opp på nettsidene våre og test det ut.

    Ha ein fin førjulstid!

    mvh
    Vibeke Q

    SvarSlett
  2. Så stilig at du får helsing i frå sjølvaste Q meieriet.. Kanskje du skulle søke om sponsing ;-)
    Veldig koseleg innlegg..

    Ha flott 2.søndag i Adventshelg♥

    SvarSlett
  3. Flott melkekartong, og dessuten har jeg sansen for å velge Q-meieriene for å gi store Tine litt konkurranse:) Bra å støtte opp om de litt mindre... synes jeg.

    Ønsker deg og dine en flott helg!

    SvarSlett
  4. Herlige bilder fra kjøkkenet! Er det garn du har snurret sammen til en sløyfe på syltetøyglasset øverst? Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  5. Gorgeous vignettes! Have a great weekend.

    SvarSlett
  6. Så koselige kjøkkenbilder! Jeg trives også godt på kjøkkenet - det er liksom der "det skjer". Hvordan får du så klare og vakre bilder? Nyte-bilder!

    SvarSlett