tirsdag, desember 14, 2010

Enno har vi ikkje vaska gølvet...

...men vi har funne fram stallen. Krybba står tom og ventar på eit lite barn. (Ved sidan av står ei einsleg juleklokke - årets nyanskaffelse på julekulefronten. Eg var tenkt å utvide sortimentet, men det var nokså utplukka på butikken då eg endeleg kom meg avgarde for å plukke ut årets favorittar frå House Doctor...!)
Vi har baka lussekattar òg - og ete nokså mange av dei.
Og vi har til og med bretta ei stjerne til vindauget - inspirert av Liselotte.
Vi har heldigvis ti dagar å gjere det på enno, alt vi skal rekke. Og rekk vi det ikkje, så vert det heilt sikkert jul likevel. :)

16 kommentarer:

  1. Jessda,ikkje nåkke å stresse med!;o)kor kjøper du julepynT fra house doctor?ej hadde tenkt å bytte ut min julepynt med heimelaga(FRA epla),men får ta litt etterkvart:D

    SvarSlett
  2. Så nydeleg..
    Ikkje vaska gølv her heller..
    Fekk magevirus i helga, så forma er skral enno..
    slapp, slapp og atter slapp..
    godt det er 10 dagar att og Jul vert det uansett..

    klem♥

    SvarSlett
  3. Ein stall har eg aldri hatt, men alltid ynskt meg..ei julekrybbe. mangen å velge i men få eg har falle heilt for. Stallen din såg veldig sjarmerandes ut..gler meg til å sjå meir av den :)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Så stemningsfullt hos deg!

    SvarSlett
  5. Ser no ut som dokke har stemninga i orden! Og jula? Den kjem heilt av seg sjølv.. med eller utan nyvaska gølv:)

    SvarSlett
  6. Så koselig julestemning
    det er hos deg.
    Klem.

    SvarSlett
  7. Så stemningsfulle bilder! Har julekrybbe - men ikke stall-i år hadde jeg tenkt å investere i tre vise menn- får ser om jeg finner dem i butikkene;)
    Nydelig stjerne!

    SvarSlett
  8. Herlige stemningsbilder! Årets jul ser ut til å holde seg hvit her:) Enn det, bare 10 dager, desember flyr avgårde!

    SvarSlett
  9. Det blir alltid jul, uansett hvordan det ser ut i heimen. Koselige bilde her som alltid!

    SvarSlett
  10. Deilige bilder og deilig å lese om layed back holdning til julestyret.

    1000 takk for gode ord i bloggen min.
    Det varmer, skal du vite.

    Gud velsigne deg og dine.
    KLEM.

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg bestilte to slike pengepunger i eplabutikken din.
    Jeg var litt usikker på betalingsmåten. Klarte å velge privat oppgjør.
    Hvordan virker det tro? (Antar jeg skulle valgt paypall)

    SvarSlett
  12. OLA!! NOSSA QUE FOTOS LINDAS , ESTE LUGAR É MUITO BONITO PARECE CENA DE UM FILME!!

    ABRAÇOS.
    JUSSARA.

    SvarSlett
  13. Så nydelige stemningsbilder !!
    Vi må bare nyte disse siste dagene før jul, om gulvet blir vasket eller ei :)
    Ha en fin kveld.-Cecilie

    SvarSlett
  14. Hei - så fine og stemningsfulle bilder:) Her har vi heller ikke vasket gulvet. Vi har lagt lista veldig lavt for den store julerengjøringen - det er så mange andre hyggeligere førjulsforberedelser ....:)

    Ha en fin onsdagskveld - god hilsen fra Bente.

    SvarSlett
  15. Oh, vilket vackert ljus...
    Jättefin blogg:)

    SvarSlett
  16. Du har den allermest vidunderlige udsigt fra dine rum, du behøver såmænd ikke at pynte på meget op derinde.

    Jeg elsker de små zinkhuse med de mange vinduer, i år har jeg endelig fået et selv.
    Og glæder mig over, at det kan bruges når som helst..

    SvarSlett