lørdag, desember 04, 2010

Blogglotteri!


Eg har hatt stor vinnarlukke denne veka, og det gav meg eit spark bak til å lage eit lite førjulslotteri her i bloggen min også. Ein vinnar får ein juleduftpose, og ein vinnar får ein valgfri pung frå butikken min

For å delta i lotteriet må du leggje inn ein kommentar på dette innlegget. Du treng ikkje å ha blogg sjølv, men hugs i så fall å skrive eit namn/kallenamn slik at eg kan etterlyse deg dersom du vinn.

Eg satsar på å trekkje ein vinnar søndag den 12. desember. Lukke til! :)

65 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med!

    Ha en fin førjulstid:) Veldig koselig å følge bloggen din, mange stemningsfulle bilder!

    SvarSlett
  2. that sounds great
    wishing you a good weekend& keep warm

    SvarSlett
  3. Eg vil gjerne vinne! :-)
    Nydelig kopp frå Sarah Reed blir lodda ut hos meg! Med di vinnarlykke så bør du delta! :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig! Jeg vil også gjerne være med! Er skikkelig fine de tingene du syr :-)

    Håper du har en flott adventshelg. Her går det i pepperkakebaking i dag.

    SvarSlett
  5. Som alltid fine stemningsbilder her inne hos deg!Jeg blir gjerne med på lotteri :)

    Ha en strålende lørdag!

    Marit

    SvarSlett
  6. Anonym2:11 p.m.

    That is such a lovely giveaway. I love coming to visit your blog as it is always full of beautiful things. Love Penny L in Dorset England xxx

    SvarSlett
  7. Hurra, jeg er med! :)

    Fortsatt fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  8. Klart eg må vere med her..
    Du lagar no så mykje fint..

    Nyt helga :-)

    SvarSlett
  9. Jaah! Jeg vil selvsagt vinne!

    SvarSlett
  10. Miss Fanchon5:04 p.m.

    Of course count me in. We can always do with one more item from Haust in our house! I'll never get tired of the hearts and little scent bags...

    SvarSlett
  11. blir gjerne med :) Så koselig! Du syr jo så vakre ting!

    God desemberhelg videre!

    klem

    SvarSlett
  12. Anonym6:39 p.m.

    Åja! Eg vil gjerne være med i lotteriet ditt:) Du lagar så mykje flott! Helsing Cathrine

    SvarSlett
  13. Det du lager er så utrolig nydelig! Vil veldig, veldig gjerne være med!

    SvarSlett
  14. Ja dette vil jeg gjerne være med på.
    Ønsker deg en herlig søndag :)

    SvarSlett
  15. Du tar så nydelige bilder! Og så er du en av mine sy-heltinner... jeg er helt nybegynner ved symaskina.

    SvarSlett
  16. Jeg var veldig fornøyd med bambi-pungene.
    Jeg er med!

    SvarSlett
  17. Det var hyggelig at du ville ha et lotteri med de vakre tingene du syr. Jeg håper på vinnerlykke. Håper du har en fin helg! Klem

    SvarSlett
  18. Anonym8:58 p.m.

    Åh så kjekt, håper inderlig jeg vinner en så fin premie. Takk for en kreativ og inspirerende blogg....
    Ann Christin

    SvarSlett
  19. Så fin! Jeg deltar med glede:) Ha en fin førjulstid (er forresten blogglotteri hos meg fortiden, så gjerne delta om du har lyst)

    SvarSlett
  20. Krydser fingre for at jeg vinder i lotteriet...

    SvarSlett
  21. Oi - ja et lodd på meg også! Har veldig lyst på pung fra butikken din!

    SvarSlett
  22. Hei
    Så spennende. Jeg prøver lykken og krysser fingrene.
    Berit

    SvarSlett
  23. jeg vil gjerne være med:)

    SvarSlett
  24. Satser på vinnerlykke ;)
    Ønsker deg ei videre fin helg!

    SvarSlett
  25. Det vil eg heilt klart vere med på.:)
    Ha ei fin helg vidare!

    SvarSlett
  26. Så artig!
    Jeg krysser fingerne! xx

    SvarSlett
  27. Anonym5:36 p.m.

    Du lager så flotte ting
    og har en så herlig blogg!

    Melder meg på lotteriet ditt


    Hilsen fra Ingridk

    ingr-kva@online.no

    SvarSlett
  28. Anonym5:44 p.m.

    Åh det kunne jeg ha tenkt meg ja... har lurt på om jeg skulle kjøpe en slik for ha ha ting og tang i som havner nederst i vesken. Jeg krysser fingrene for meg selv og som jeg har sagt før,- du er den første jeg "slår" opp på i bloggeverdenen. Koselig blogg!
    ha en flott førjulstid. Jorid

    SvarSlett
  29. Så koselig at du liker julevinduet mitt, ble ganske fornøyd selv :)
    Fortsatt fin adventsøndag til deg.
    Klæmma

    SvarSlett
  30. Så spennende med lotteri.
    Kjempefine premier, jeg blir gjerne med i trekningen :)

    SvarSlett
  31. Anonym9:00 p.m.

    Ditta må en være me på!! Lika veldi godt dinna tingen til å putte små ting som samla se nederst i dissa store veskene mine!! De treng e virkeli!! ;)
    Kos Marianne i Stryn

    SvarSlett
  32. Så heldig du er som har vinnerlykke! Jeg koser meg alltid når jeg er inne på bloggen din, du har en veldig inspirerende blogg :-) Ønsker deg den fineste adventstid! Kattipuh.

    SvarSlett
  33. Can I join? Can I join? :-)
    Hope to be lucky enough as I love both prizes.
    Greetings from UK.

    SvarSlett
  34. Åh, jeg vil være med! Tingene du lager er kjempefine :)

    SvarSlett
  35. Klart jeg vil være med!!! Har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)
    Laila

    SvarSlett
  36. super fin give away :)
    Jeg håber det er okay jeg deltager selvom jeg er fra Danmark ??
    du laver sådan nogen fine ting, og jeg er glad for jeg har fundet frem til din blog.

    SvarSlett
  37. Oi kor spennande!! Har dårleg vinnarlukke men henge meg på !!

    SvarSlett
  38. Å så gøy å vinne noe :) KOselig med give away :) du søte førjulstid!

    SvarSlett
  39. Anonym3:35 p.m.

    Turkis, passer også i denne søte adventstid!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Du lager så fine ting, så jeg må være med på lotteri!

    SvarSlett
  41. Så søte poser! Vil gjerne være med i trekninga!

    SvarSlett
  42. eg vil gjerne vere med :O)

    SvarSlett
  43. Jaaa! Jag vill gärna vinna :).

    SvarSlett
  44. Åh, dette vil eg også vere med på! :) -har så lyst på ein av pungane dine! Elskar fargane og stoffvala dine!

    Ha ein fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  45. Hurra, rekker akkurat å vere med på blogglotteriet ditt. Du lagar så mykje fint! Eg skulle ønske eg kunne sy, men til gjengjeld kan eg glede meg over slike som du som virkelig kan dette. Kos deg i vinterland:)

    SvarSlett
  46. Heisann! Jeg vil gjerne være med. :) Kan jo hende vinnerlykka er med meg nå når det snart er jul!

    LenaE

    SvarSlett
  47. Jeg vil gjerne være med:) Så søte ting! Kos dere med snøen, håper den ligger til Jul.

    SvarSlett
  48. Hei!
    Eg og vil gjerne vere med!
    Du syr så mykje fint:)
    Er forresten masse snø i Bergen òg, no...skikkeleg Winter Wonderland.
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  49. Oh..very nice ;o)
    I'm in! Love it!

    Groetjes,
    Maren

    SvarSlett
  50. Fine gaver! Jeg er fjerne med i trekning :)

    SvarSlett
  51. Hei! Jeg vil gjerne vaere med :)

    SvarSlett
  52. Jeg vil gjerne vaere med :)

    SvarSlett
  53. ÅÅÅÅ gøy gøy:) Jeg vil gjerne være med. Jeg er en stor fan av dine ting, du lager så lekre ting med de nydeligste farger så nå krysser jeg fingre for vinnerlykke:) God førjulsklem

    SvarSlett
  54. Jeg vil gjerne være med :)
    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  55. Så gøy! Jeg blir gjerne med:-)

    SvarSlett
  56. Du lager så flotte ting at dette vil jeg svært gjerne være med på!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  57. Hei!
    Så bra at jeg oppdaget giveawayen din
    - for denne vil jeg gjerne være med på!
    :-)

    *Krysser fingrene*

    SvarSlett
  58. Jeg vil gjerne være med ja. Alt ser kjempefint ut :)
    Anne- Kristine Wiecek

    SvarSlett
  59. Heisann!

    Vil gjerne vinne... :) Du er så flink å lage at eg kryssar fingrane for at det er min tur no...:)

    Gode helsingar frå Lønnetunet

    SvarSlett
  60. i wish i could have this!!!
    I love your blog, and im here all days!!!

    SvarSlett
  61. Cecilie5:43 p.m.

    Satser på vinnerlykke!

    SvarSlett
  62. Å så kult! Du lager så fine punger! Kanskje jeg vinner en i julegave til meg selv?! Det hadde vært moro!

    SvarSlett
  63. Jeg vil rigtig gerne være med
    By MARIANNE

    SvarSlett
  64. Eg vil gjerne delta i trekninga:) Alltid spennande med lotteri.
    Hei ein fin 3. sundag i advent!

    Anne Karine S

    SvarSlett
  65. ingrid8:24 p.m.

    Jeg slenger meg med i siste liten. Spennende! Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett