tirsdag, november 16, 2010

Stjerneklart!


Då er eg igong med stjernebretting igjen! I fjor fekk eg endeleg taket på teknikken (meir om det + link til framgangsmåte her), og eg vart hekta! No er det altså på'an igjen. I går kveld såg eg gjennom papirbunkane mine i jakt på brukande papir. Papiret bør vere litt stort, slik at stjernene ikkje vert for små (A3 kutta på langs i 1,5 cm breie strimler er fint, synest eg), og eg hadde lyst å ha noko med litt farge på. Det var det imidlertid dårleg med i lageret mitt. 
Men så kom eg over dette biletet på flickr, som viser stjerner bretta av papir malt med vassfarge. Så lurt - og fint! 
I dag sette eg og Minsten oss til med vassfargar og A3-papir, som vi måla på begge sider. Var litt spent på om papiret ville bli for tørt og sprøtt å arbeide med, men det fungerte bra. Så her skal det klippast og brettast! 

Brett ei stjerne du òg, då vel! :D

18 kommentarer:

  1. Kjempefine stjerner!! Og ja - eg blei freista til å brette eg òg..:-)

    Fin brettedag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine stjerner og super fint når du malte på arkene og brukte de...
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte stjerner. Supert at du har lagt ut oppskrifta. Har vore på utkik etter desse. Da skal eg lage mine variantar. I dagens ruskever blir det supekos:)

    SvarSlett
  4. Smukke!!
    Det er rigtigt flot med de akvarelfarver i douce toner.

    Har du set de store stjerner, som jeg har foldet af gavepapir?

    SvarSlett
  5. å, som eg styrte med å få til dei stjernene i fjor! Trur eg fekk det til til slutt, men veit ikkje om eg hugsar det no... Får sjekke ut linken din :O) Var veldig lurt å male med vannfargar.

    Kanskje det blir morgondagens aktivitet ;O)

    SvarSlett
  6. Så kjekt!
    Fekk lyst prøve i fjor, men kom aldri så langt..
    så kanskje i år? ;-)

    SvarSlett
  7. Hei!

    Jeg fant linken til bloggen din inne på Åshilds Prydelig-blogg. (Jeg er så heldig å ha Åshild til svigerinne.)

    Og jeg har sittet og tittet i bloggen din, og må si at du har en helt absolutt fantastisk blogg.
    Vakre bilder, vakre stemninger.


    Følger deg gjerne videre.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Så fine stjerner! Disse må nok testes ut;)

    Nydelig blogg du har! :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  9. Så fine, dette må jeg prøve. Takk for tips.

    Klem

    SvarSlett
  10. Fikk jeg absolutt lyst å prøve, veldig skjønne!

    SvarSlett
  11. Så fine stjerner - de må jeg prøve meg på :)

    Marit

    SvarSlett
  12. Anonym9:23 a.m.

    Hei. Har fulgt bloggen din en stund nå, og synest jeg etterhvert bør legge inn en liten kommentar på hvor fin jeg synest bloggen din er. Alltid like koselig å lese de små, hverdagslige innslagene dine. En trygg og god stemning, om man kan si det:)

    Stavanger

    SvarSlett
  13. Måling var lurt.

    Må vel snart til med stjernebretting her òg.

    SvarSlett
  14. Så lurt å male papiret for å få litt farge! Jeg har aldri brettet slike før, men etter en tur innom videoen prøvde jeg meg, og kom halvveis, før jeg skjønte at strimlene var for korte....
    Så var det en ny tur innom videoen for å sjekke, og så ble det en hvit og fin stjerne!

    Takk for tipset!

    Hilsen Moccamamma :)

    SvarSlett
  15. love your pretty black angel from Copenhagen

    SvarSlett
  16. Hei på deg! Dette var bare så enkelt og vakkert. Ikke misnt med styling rundt OG gode bilder!! Kjenner jeg fikk lyst til å senke pulsen med litt papirbretting! Origami, her det det det? ELkekrt iallefall. Se se på linken etterhvert. Takk for det! Hverdagsinspirasjon får man aldri nok av. Selv super happy med nye lekre lopper i hus. Artig å finne unike ting! Ønsker deg og dine en herlig helg. BRA!! Signe Schineller

    SvarSlett
  17. Gulliga stjärnor!

    M @ Lit de Parade

    SvarSlett
  18. nydelig
    tidløst og vakkert
    kanskje jeg får prøve meg litt jeg også!

    SvarSlett