lørdag, november 06, 2010

Som sagt...

...nye ullplagg må til innfor vinteren. Litt lagar eg sjølv, men noko må kjøpast ferdig òg. Og eg er ein av dei trufaste kundane til Nøstebarn - år etter år. Det begynte med nokre naturkvite, mjuke ullklede til Storebror då han var baby, og dermed var eg hekta. Dei siste åra har Nøstebarn vore flinke til å lage ullplagg i fleire fargar enn berre naturkvit. Nokså praktisk, med tanke på flekkar.

Også til oss vaksne lagar dei fine, gode gensrar og toppar, og sjølv bur eg i mine frå hausten og til langt utover våren. Og gjerne også på hustrige sommardagar. Eg likar særleg godt plagga som er i ull/silke, då desse er litt meir slitesterke enn rein ull, men vi brukar begge deler. Uansett; klede i ubehandla ull er nydeleg å gå i!

I går kom mellom anna fine lilla plagg til meg og Vesla, og eg satsar på å få strikka ein tunika til Vesla av det fine lilla og grå garnet - berre eg får eit anna prosjekt av pinnane først.

I dag har eg forsåvidt god til til å ta strikkepinnane fatt; Storebror er ikkje heilt i form, så eg og han tuslar rundt her heime medan dei andre er på vift. Vi har det eigentleg nokså koseleg! :)

God laurdag til deg!

10 kommentarer:

  1. Så fine ullklær! Hva skulle vi i Norge gjort uten ull om vinteren? Ønsker deg en koselig helg videre! :)

    SvarSlett
  2. Kjempe flotte ullklær... ☺

    *Titter innom for å ønske deg en flott lørdagskveld*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  3. Å så fine fargar..
    Du er flinke!

    Godt dokke kosar dokke inne..
    så hustrigt ute..

    God helg!

    SvarSlett
  4. Kjempegode plagg fra Nøstebarn, men visste ikke at de hadde plagg til voksne også. Veldig fine farger.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klæm

    SvarSlett
  5. Takk for noen nydelige bilder! Jeg kom i helgestemning av dem :-) Nøstebarn-produktene er flotte. Du har en flott blogg, og jeg liker at du skriver på nynorsk. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Herlige stemning i bildene! Her faktisk ikke prøvd nøstebarn sine produkter, så mye mulig jeg må prøve det i løpet av vinteren.
    God lørdag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Oppdaget bloggen din via en kommentar på en annen blogg, og her var det så koselig at jeg legger meg til som følger med en gang :)

    Jeg fikk en ull/silketrøye til jul i fjor, og det er virkelig å anbefale nærmest kroppen nå om vinteren.

    Hilsen fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  8. Kor fine og stemningsfulle bilder!! Og fine klede. Må nesten bestille fra Nøstebarn snart sjølv. No passer Aksel kleda fra i fjor da, hehe mini altså, men snart er vel 80/86 for lite og da er det lurt å ha noko på lur;)

    SvarSlett
  9. Som jeg alltid sier til foreldrene "mine" i barnehagen; Ull er gull!

    SvarSlett
  10. Nydelege bilder av ullkle og garn! Likte godt den lillafargen!!

    SvarSlett