søndag, november 07, 2010

Kunst

Eg synest det er veldig kjekt når ungane overraskar med kunstverk som berre dukkar opp her og der i huset. Nå ja, penneteikningar på møblar og liknande er ikkje så kjekt, men når kunsten ikkje er permanent, i alle fall. Her eine dagen dukka det opp eit festleg fjes på veggen bak spisebordet vårt; ei maske laga av ein papptallerken. Det var Vesla som var kunstnaren bak, og det var ho sjølv som plasserte kunsverket der. Og mor sjølv er svært glad for dette nye blikkfanget. :)

8 kommentarer:

  1. Det var et koselig blikkfang. :) Artig når ungene er kreative.

    Så virkelig ut som noen deilige ullklær du har kjøpt inn. Likte så godt miljøet du har tatt bildene i også, får virkelig en lun og god følelse når jeg ser på bildene. :)

    SvarSlett
  2. SÅ koselig:) og så fin kunst! Gleda me til Aksel kjem heime med julepynt! Håper dokke he hatt ei fin helg, det har vi!

    SvarSlett
  3. så koseleg!
    Ingenting slår kunsten til eigne born :O)

    Ønsker deg ein god sundagskveld.

    SvarSlett
  4. Heidu! Takk for søte ord i bloggen min, slikt varmar ein kald vintersøndag :)
    Har kikka gjennom bloggen din, og verkeleg kost meg med alle dei fine bileta du tar. Flott blogg har du! Lagt meg til som følgjar, her kikkar eg gjerne innom igjen :)

    Og lykken er jo alt våre søte små produserer :)
    Ha ein fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Så deilig stemning du har på kjøkkenet! Og den blir jo bare enda bedre med barnas hjemmelagede kunst ;-)

    Ha ei trivelig uke!
    :-)

    SvarSlett
  6. Ingenting er som barnekunst og hodefotinger er min favoritt.
    Koselig søndagskveld til deg.

    SvarSlett
  7. Eg kosar meg sånn her inne hjå deg!
    Berre synd eg ikkje er lika flink til å kommentera...men eg er her...

    Takk! Klem til deg...

    SvarSlett
  8. Så koselig kunst. Og koselig kjøkkenkrok ;)

    SvarSlett