torsdag, november 25, 2010

Biscotti igjen

I fjor fann eg ei oppskrift på biscotti som heiter "Verdens beste biscotti", og eg trur faktisk det stemmer! Oppskrifta fann eg her, og eg har plassert den trygt og godt i kokeboka mi, slik at eg ikkje skal rote den vekk. I dag laga eg og Minsten duftande, velsmakande kakebitar. Vår variant har ikkje sitron, men mørk sjokolade og mandlar. Namnam!

No ligg dei på rist på kjøkkenbenken, og når dei er heilt tørre, skal eg putte dei i norgesglas slik som i fjor. Ja, dei som ikkje alt er oppetne, då! ;)

10 kommentarer:

  1. Eg trur på deg når du seier dette er verdas beste biscotti... og og har funne verdas beste biscottis...sjølvsagt i eit paralelt univers då :) det er biscotti med safran og kardemomme...oppskrifta låg får hjå Isabellas Smith..men er no borte...men om du er interessert har eg den nok på eit papir ein eller anna stad :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du skrev på bloggen min, slik at jeg fant din fine blogg! Denne oppskriften skal jeg jammen prøve, har lett etter en god biscottioppskrift lenge, din ser helt perfekt ut..:)

    SvarSlett
  3. guess I will have some coffee now

    SvarSlett
  4. Nå fikk jeg lyst til å bake.
    Men får prøve å gjøre meg ferdig med ryddingen og vaskingen jeg driver med.
    Ha en god kveld :)

    SvarSlett
  5. kjekt innlegg! Eg har nemleg gått rundt og tenkt på biscotti dei siste dagane ;O) Eg har aldri laga det før, men tenkte at no når det går mot jul og småkaketid, må vere ei god tid å prøve. Og nå fekk eg jo tips om ei oppskrift. Supert! :O)

    Fin kveld til deg.

    -klem

    SvarSlett
  6. ÅÅ, biscotti er en av mine favoritter...i forskjellige varianter, med og uten sjokolade, nøtter og mandler. Nyyydelig til kaffen eller en deilig kopp te.... Kanskje jeg må prøve "din" variant!

    Ha en fin kveld

    Marit

    SvarSlett
  7. Nydelege bilder - kjenner eg får vatn i munnen:-) God kveld til deg!

    Klem

    SvarSlett
  8. TUSEN TAKK FOR LINK! HAR VÆRT PÅ LETING ETTER EI GOD OPPSKRIFT, DE JEG HAR PRØVD TIL NÅ HAR VÆRT GREI, MEN TIL JUL SKAL JEG PRØVE VERDENS BESTE, DET MÅ JO BLI BRA.
    MÅ BARE UNNSKYLDE STORE BOKSTAVER, SÅNN GÅR DET NÅR MAN SKAL AMME OG SKRIVE KOMMENTAR SAMTIDIG Ü

    SvarSlett
  9. Takk for tips om oppskrift. Den er herved lagret :)
    Herlige hjerter du har laget!
    Ha en fin helg
    klem Nina
    ( Legger deg inn en link til din blog hos meg. Alltid mye fint aa se paa her :))

    SvarSlett