fredag, oktober 08, 2010

Straumstans...




Då eg kom heim frå spaserturen min tidlegare i kveld, syntest eg det var svært så mørkt i huset. Dei andre kunne informere om at straumen hadde vore borte i ti minutt, og eg kryssa fingrane for at straumstansen skulle vare ei lita stund til. Eg er svært takknemleg for at vi har elektrisitet, men jammen er det koseleg når vi vert nøydd til å finne fram fyrstikker og stearinlys for i det heile tatt å kunne finne fram i huset! Og ungane var heilt enige! Vi kosa oss med gelé og vaniljesaus i skinet frå massevis av tende lys. Prima! Og så var det godt at straumen kom tilbake etter ei stund, slik at eg fekk laga ein kopp kaffi. ;)

11 kommentarer:

  1. Ja det er koselig å bare ha sterinlys om kvelden. Uten skinnet fra lys fra gangen eller tv'en.
    Men vi er ganske avhengige av den strømmen så det er godt når den kommer tilbake så vi kan bruke vaskemaskin, kaffetrakter og ikke minst, dataen.
    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  2. Hello,

    you have a woderful Blog.I like your fotos very match.

    greatings send you Conny

    Have a nice weekend

    SvarSlett
  3. Og så koselige bilder du klarte å ta i skinnet fra stearinlysene! Så flink du er! Trivelig med et slikt lite "avbrekk" fra hverdagen ;-)

    Og så fikk jeg så lyst på kaffe... ;.)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. hihi, så koseleg :O)

    Ønsker deg gode helgedagar vidare,
    med eller utan straum ;O)

    *klem*

    SvarSlett
  5. I always enjoy your peaceful and beautiful posts. I don't understand most of your writing, but I still come here for the photos and the atmosphere. Have a nice weekend!

    SvarSlett
  6. Men dette såg no rett så koselig ut da:)

    Ha ein fin laurdag! E ska ETE masse god god mat:)

    Klem M

    SvarSlett
  7. my fav candlestick is back
    enjoy your weekend

    SvarSlett
  8. Hei
    Jeg skjønner du nyter høsten i fulle drag....dette så hyggelig ut.
    Fortsatt god helg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  9. Godt at du/de kan nyte det som kan vere til stor irritasjon for andre..

    Ha ein vakker søndag!

    SvarSlett
  10. Koselig med noen sånne timer, men etter ei stund finner man ut hvor kjekt det er med strøm.
    Ha ei fin uke.
    Agathe

    SvarSlett
  11. Det er koselig med strømbrudd iblant, bare ikke akkurat når en står der med julemiddagen på halv åtte...oh yes, det har skjedd med meg:-)

    SvarSlett