mandag, oktober 25, 2010


Rask og enkel fornying

Eg er svært glad i det flotte skapet vi har arva og som vi har bestekoppane våre i, men det vert litt "grått og fargelaust" der inne bak glasdørene ettersom det er lite dagslys som når dit inn, og også fordi fargane på koppane er så lyse i fargen.

Eg har tenkt at eg kanskje kunne setje tapet eller stoff på bakveggen inne i desse hyllene, men har ikkje funne noko som eg syntest passa. Då vi var i København var vi ein tur innom denne søte butikken (blogg her), og der kjøpte eg eit par rullar innpakningspapir frå House Doctor. Ein dag eg sat heime i sofaen att, slo det meg at eit av desse papira ville vere perfekt bakgrunn for koppane våre!

Baksida av papiret er til og med rutete, så det var enkelt å klippe ut passeleg store papirbitar. På baksida festa eg gluedots frå Panduro, slik at det er lett å plukke det vekk att dersom eg vert lei. Klipp, klipp, scmokk, scmokk, så var det på plass. Det tok meg omtrent eit kvarter. *fornøgd*

Og så MÅ eg berre vise dykk: dette må vel neeeesten kunne kallast kaffikunst??? Hehe...det er sanneleg ikkje så lett å lage ein perfekt latte synest eg, men eg øver og øver, og innimellom vert det ikkje så verst. :)

Ha ei god veke!

14 kommentarer:

  1. Veldig bra! også fine kopper da?!
    Ha en super uke med eller uten snø..

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det ble med det fine papiret inni skapet!! Skjønner veldig godt at du er glad i både skapet og koppene, nydelig alt sammen. Må si jeg er imponert over kaffekunsten din også. Her ble det bare posekaffe i dag, rakk ikke noe annet før jeg snublet ut gjennom døra med unger, sekker og dresser i armene ;-) Mandags morgen er litt styrete her hos oss!! Ha en fin uke du også!

    SvarSlett
  3. Det skapet er bare sååå vakkert, og det ble veldig fint med blomstrete innervegger;)
    Smykke i rommet♥

    KLEM

    SvarSlett
  4. ..det ble kjempefint..House Doctor har utrolig mye fint ;))
    snømann...ja her har ungane laga snøhest..men den e borte no...
    julamannene ble kjempegode..faktisk så ble det frokoten til Emma idag..(ja det blir bare for idag..) ;))
    ha ei fiiin uke!!
    klem Anne♥

    SvarSlett
  5. Så flott det papiret var. Passa godt inni skapet.
    Ble fargerikt og flott. Passa godt sammen med dei nydelige koppene.
    Kos deg med kaffeen, og ha en god dag :)

    SvarSlett
  6. så fint med den bakgrunnen.
    passer perfekt til serviset ja.

    SvarSlett
  7. Kor fint det vart.:) Passa veldig godt til serviset ja!
    Kaffien var no berre inponerande bra!! NM i barristakunst då neste år?? ;)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  8. Åh, nå fikk jeg lyst på en latte!! Den så virkelig proff ut må jeg si ;) Og papiret passet perfekt bak koppene, kjempefint... :) Ha en fin uke! Synnøve :)

    SvarSlett
  9. Så fint det ble! Gave papir inni skap er bare rett og slett ultra kooooos og lekkert :)

    Reine baristaen er du også ser jeg!

    Ha en strålende kveld :)

    SvarSlett
  10. Smart du er :-)
    Vart fint dette..
    Ha god natt i stua!

    SvarSlett
  11. Skapet blei kjempefint - det fornya det skikkeleg! Herlege fargar frå House Doctor, dei har så mykje fint! Desverre ikkje så mange som forhandlar det her i byen...

    Flink med kaffi du ja! Ha ei fin veke!
    Klem

    SvarSlett
  12. Det ble virkelig snertent med papiret du brukte - kjempefint!

    Nydelige vinterbilder du viser i noen av dine tidligere innlegg her. *sukk*

    klem Nina

    SvarSlett
  13. Det ble lekkert! Godt valg av papir. Du ser ut til å bli en kløpper på kaffekunster. Jeg har lyst å gå på baristakurs, men trenger en silva først ;)

    SvarSlett
  14. Det vart KJEMPEFINT!! Heldiggris!!
    Deilig kopp med kaffe og:)

    Klem Marianne

    SvarSlett