fredag, oktober 01, 2010

Oktober
Denne veka har hausten vist seg frå si aller beste side, og sollyset veltar inn av vindauga kvar einaste dag. Å, det er godt!

Støv og rot viser ekstra godt når den lave haustsola sender strålane sine inn til oss, og eg ser at eg har ein jobb å gjere i vinduskarmane. Men stua ellers har fått seg ei opprydding til helga, og eg har flytta litt rundt på diverse pynt. Legg for eksempel merke til at påskeegga (!) er borte - erstatta av nokre hjarte eg sydde tidlegare i haust.

På dette biletet er det også noko nytt å sjå; eit nydeleg ikon, handmåla på ei steinflis. Dette fekk eg av mamma og pappa i gebursdagsgåve. Synest dei gyldengule fargane på det står så fint mot den turkisblå globusen.


 
No tar eg med kaffikoppen min ut i sola, og støvet i vinduskarmane får ligge litt til! God helg! :)

11 kommentarer:

  1. Anonym2:47 p.m.

    Tusen takk,eg klikkar meg inn på Haust,rett som det er,for her kan eg få noko for heile kroppen :) TAKK.! Mor til 4store,svigermor til snart den 4.bestemor, til 3 flotte gutar,Så ein støvande mann,han kom jo fyrst.Er kristen alså!

    SvarSlett
  2. Fin blogg:) jeg kommer tilbake under gullrekka i kveld.

    SvarSlett
  3. Så koseleg og inspirerande :-)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Så koselig det er hos deg,nydelig ikon. Sola har avslørt en del støvdotter og spindelvev hos meg og i det siste ;).
    :)Klem.

    SvarSlett
  5. Dette var flotte og inspirerende blider! Flott pynt på det hvite skapet, nydelig "pastellturkis! farge på bordet. Det er noe med det høstlyset, vinduene mine blir også møkkete i dette lyset. Kjenner igjen stoffet på puten din i stolen, jeg har samme stoffet liggende på vent.

    Takk for inspirerene titt!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  6. Så svalt og fint du har det! Det hvite skapet ditt er jo bare helt skjønt; så herlig å kunne pynte og dille litt på et sååå flott skap! Nydelige farger og deilig lys i bildene dine! Alltid så fint å stikke innom hos deg! ;-)

    Håper du nyyyyter fredagskvelden!!
    :-)

    SvarSlett
  7. Nydelege bilder! Svale og fine fargar. Apropos hjertene dine, så er det snart på tide med julepynt no..;-)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  8. Det ser så koseleg ut i stova di!
    Tar gjerne ein tur innom der ein gong! ;)

    Ønskar deg ei herleg hausthelg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Det ser så trivelig ut hos dere! Et nydelig hus med god stemning!Likte spesielt godt den gulvlampa di! Min mormor hadde en sånn og den skaper så gode minner. Du burde prøve å lage falaffel ja ;)Ha en fin søndag! Her regner det, men jeg skal være inne og male så det er helt greit :)Klem fra Kardemomme

    SvarSlett
  10. Vakkert som alltid!!! Eg synset det er så flott at du viser trua di gjennom bloggen din!! Det beundrar eg, og lurer på korleis eg skal få det til....Takk for inspirerande blogg!!

    Gode dagar til deg

    SvarSlett
  11. Det var herlige, stemningsfulle bilder!
    Håper du får en strålende ny uke!
    Tok meg forresten den frihet å legge deg til i bloggrullen på den nye bloggen min, siden jeg hadde deg på den gamle!

    SvarSlett