torsdag, oktober 07, 2010


Ein oktoberettermiddag i hagen

I forgårs tok eg med meg kameraet ut medan ungane leika i hagen. Véret har vore snodig i det siste, det har nesten vore sommar, med opp mot 20 grader og fønvind. Slik var det denne ettermiddagen også, og eit tjukt skydekke gjorde at det ikkje vart skikkeleg lyst ute, sjølv midt på dag.

Haustfargane har gjort seg meir og meir gjeldande, og det er nydeleg å kunne nyte dei i opphaldsvér!

Hostaen vert skikkeleg fargesprakande om hausten...

...og det blir også årets nyplana tre i hagen vår; hjertetreet. Enno har det eindel grøne blad, og eg fyl spent med på utviklinga etterkvart som fleire og fleire av dei fint forma blada vert gule og oransje.

Buksbomen er imidlertid fin og grøn, kjekt å ha litt vintergrønt også rundt huset.

Pyntekålen er nok eit fargestrålande innslag rundt inngangspartiet. Eg blir meir og meir glad i pyntekål!

Bordet på uteplassen får stå ute ei stund til. Sjølv om det nok vert lite brukt framover, gjer det ein god jobb som dekorativt innslag der ute.

Japp, det var ein liten rundtur ute hos oss. Véret er bra i dag òg, det (etter eit forrykande uvér i natt...!), så vi må skunde oss ut og nyte det.

God torsdag!

8 kommentarer:

  1. Så koselig! LIker englelysestaken din, på innlegget under :)

    SvarSlett
  2. Så stilig pyntekål!!! Var ute i hagen og renska opp litt til vinteren her også. Godt å få det gjort. Dei fleste blomster og plantene mine har tatt kvelden. Men men, vi nyyyt høstfargane! Veldig koselig syns ej!!

    Ha en fin torsdag i fineværet du også!

    SvarSlett
  3. God torsdag til deg også!

    SvarSlett
  4. Så fint det er ute hjå deg. Eg trur jammen eg akkurat har kjøpt prikk lik utelampe som deg! (Om du har kjøpt den på Clas Olsson??)...Eg ser at den var fin hjå deg, håpar den passar her òg...

    SvarSlett
  5. Hej
    Jeg er fuldstændig vild med din udendørslampe. Hvor kommer den fra?
    Knus MARIANNE

    SvarSlett
  6. Skjønne bilder fra hagen din.

    Jeg ønsker deg en strålende helg, forhåpentligvis med godt vær også:)

    Klem pink lady

    SvarSlett
  7. Så fint du har gjort det rundt inngangspartiet... Virkelig så man føler seg velkommen! Jeg synes også det er så fint å følge med på når trærne skifter farge; så herlige farger den stunda bladene får bli værende på trærne! ;-)

    Det hjertetreet ditt så vakkert ut!

    Nyt torsdagskvelden!

    :-)

    SvarSlett
  8. Du har en vakker uteplass! Flotte farger er det også ute nå... God helg..snart :-)

    SvarSlett