tirsdag, august 17, 2010

Siste rest...

No nyt ungane siste rest av skuleferien. Ein einaste dag er det att av det som for eit par månader sidan verka som ei uendelegheit av tid! Heldigvis har véret vore godt nokre dagar, og vi nyt å kjenne litt sommar før hausten kjem. Men "skulestartlufta", den er her. Eg synest nesten eg kjenner duft av nye skinnpenal, blyantar og stive, blanke boksider når eg stikk nasen utfor døra. Men det er berre hausten som lurer rundt hjørnet. Snart er det eplekakesesong. Og eg gler meg. :)

PS. Rundstykka vi kosa oss med ute i dag, finn du oppskrift på her. :)

7 kommentarer:

  1. Det ser helt bestemt hyggeligt ud med havebord og morgenbrød. Jeg får helt lyst til at være der.
    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det,artig det lille smilefjeset. :)Klem Mette.

    SvarSlett
  3. looks great...
    in the moment we love tomake bread

    SvarSlett
  4. Virkelig koselig ute-krok dokke har!!
    Lykke til med skulestarten! :)

    SvarSlett
  5. Dere får nok mange fine sensommer ettermiddager i den herlige ute-kroken. Avslappende og gode bilder!

    SvarSlett
  6. Herleg og litt vemodigt..

    SvarSlett
  7. Nydelege stemningsfulle foto, som alltid. Her starta fjortisen siste grunnskuleåret på måndag - med gode forsett. Måtte dei berre vare :o)
    Lat oss håpe på mange gode ettermiddagar enno, med opphald og fin temperatur.

    SvarSlett