fredag, august 06, 2010

Så vart det endeleg litt sommar...

...med sol som lokka oss ut døra for å...

...gå med nakne føter på solvarm skifer...

... henge ein nyvaska bluse til tørk i mild sommarvind...

...stikke nasen djupt ned i ei rose og kjenne at det luktar søtt...

...gle seg over synet av veden som karane har stabla opp bak huset...

6augb
...sitte ei stund på den nye hagebenken (lurt å handle på seinsommarsalg!)...

...og berre nyte livet!

I skrivande stund har det faktisk skya til att, men vi mistar ikkje motet av den grunn.

Vi skal ha ein flott sommardag, og det håper eg du òg skal! :)

20 kommentarer:

  1. Mye vekslende vær for tiden ja. Det gjør vel at man setter ekstra pris på finværet når det først kommer. Fine, stemningsfulle bilder som alltid :)

    Ha en flott augustdag!

    SvarSlett
  2. Deilig, helt enig! Særlig når man har valgt å legge ferien til akkurat nå. Ha en god sommerdag!

    SvarSlett
  3. Du ruler! Smaskens lekkert. Kos dere.

    SvarSlett
  4. Vilka härliga sommarbilder!
    Man får verkligen njuta nu för snart e hösten här

    MVH Madde

    SvarSlett
  5. Ja, det er herleg når det glimtar til..
    Ha ei vakker helg!!

    SvarSlett
  6. Ja, er det ikke herlig når sommeren glimter til! Flotte, stemningsfulle bilder av idyll. :)
    hilsen fra
    LenaE

    SvarSlett
  7. Så koselege bilder! Godt med litt sommar innimellom - me har vel ein fin haust til gode, håpar eg på:-)

    SvarSlett
  8. Saa fine bilder du har tatt!

    Nyt sommerdagene.

    klem Nina

    SvarSlett
  9. Åh så flott, solskinn i Bergen i dag også.
    Rolige dager på jobb, godt med myk start på barnehageåret :D

    SvarSlett
  10. Fine bilder med koselig stemning. Så flott uteplass du har, satser på en deilig høst nå!! God helg til deg :-)

    SvarSlett
  11. Herlig med litt sommer ja;) Synes dere har ordnet det så fint ute- gratulerer med ny benk!! Den har jeg også tenkt på- men fant en enkel gammel benk her som jeg skal male. Nydelige bilder du hadde tatt- likte veldig godt kaffebildet;)
    Ha en fortsatt fin helg;)

    SvarSlett
  12. Så utrolig koselig inngangsparti og uteplass dere har:)
    Lun og skjermende ser det ut som...

    Og så elsker jeg "lattebildene" dine, blir jo fysen hver gang;)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg:)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  13. Herlig:)

    Godt at det vart litt sommer her på Sunnmøre også, etter èin heil soldag i juli...
    Vi kom heim fra 3 veker på tur no idag. Hatt det kjempefint, men litt godt å være heime att. Har ei veke til med ferie -den skal nytast til det fulle:) Håper sola held seg litt til;)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Så flott at du har funnet deg en fin sykkelhjelm hos Sykkelpikene! Du kommer helt sikkert til å bli stilig med den!

    Bildene på bloggen din var utrolig stemningsfulle og fine.....jeg tror du har storkost deg i sommer selv om du har måttet være litt inne!

    Måtte jo og kikke innom butikken din og falt pladask for de små pungene.....flotte julegaver!

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  15. Hvor ser der bare hyggeligt ud hos dig...dejligt at du kan nyde solen. :)

    SvarSlett
  16. For en fin uteplass du har! Det så herlig ut å sitte på den vakre benken med en kaffe latte ja:)
    Klem,Line

    SvarSlett
  17. Hærlig innlegg, kjenner sommerduften helt hit.
    Klæm

    SvarSlett
  18. Så fine bilder!! Stemninga du får fram er heilt herleg! :) Og neste sommar skal eg pusle MASSE rundt huset mitt, og då vil eg også få det så fint! Hihi..

    Nyt glimta av sommar!

    SvarSlett
  19. Sommeren ser jo helt herlig ut i dine omgivelser. I dag er det grått og trist med masse regn i Oslo, men mannen min har en ferie dag og har tatt barna til å kjøpe inn litt til skolestart. Jeg er hjemme aleine med symaskinen min... :) Fortsatt god sommer til deg!

    SvarSlett
  20. Herlige sommer bilder!!!!

    SvarSlett