fredag, august 13, 2010

Kunst og handverk - summer edition

Når sommaren er her er det fint å ta målarsakene med utandørs. Friluftskunst!

Kjekt når alle ungane entusiastisk benkar seg rundt bordet med kvart sitt målarskrin!

Det er om å gjere å nyte stunda, for plutseleg vert enkelte distrahert av latter på ei trampoline i nærleiken, og borte vekk er dei...

Men eg og Minsten kosar oss leeenge. :)

Og kunsten får soltørke i vårt trivelege utandørs kunstatelier.

Her er også eit utslag av sommarleg kreativitet. Storebror vart inspirert av eit bilete i ei hobbybok og laga båtar til seg sjølv og til søskena sine. Mor smelta aldeles, sjølvsagt. ♥

God helg!

8 kommentarer:

  1. Godt å nytte dagane rett :-)
    Flott kjøkken kunst!

    God helg!

    SvarSlett
  2. Herleg med ungar som finn på, og som likar å lage!

    Klem

    SvarSlett
  3. Fantastisk fin kunst. Eg elskar barnekunst og heldigvis likar småfeane pusle med litt slikt når eg dreg det fram. Perfekt å gjere utandørs, at eg ikkje har tenkt på det før. Skal jammen herme etter dåko i morgon, om me er så heldige å få oppleve opplett vèr :)

    Ha ei strålandes fine helg, klem frå Linda

    SvarSlett
  4. Skikkelig koselige bilder - gleder meg til lillegutt er stor nok til å sitte og pusle med slikt. Kos dere videre i sommervæert :-))

    SvarSlett
  5. Så herleg! :)
    Syns regnbogebildet var heilt fantastisk fint! Her i huset må vi nok bli flinkare til å finne fram målesakene, kjenner eg. Kan jo vere litt tiltak i blant... ;)

    Ønskar deg ei flott helg!

    SvarSlett
  6. Herlege kunst! Det er vel knapt noko som kan komme opp mot kreering i friluft!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Hei hei - her var det mye fint - takk for titten!!

    ..stikk innom meg - så blogges vi!!

    SmilKKann

    SvarSlett
  8. En ny kunstner er på vej!
    Hilsen Marianne

    SvarSlett